Ders Adı | Z/S | PY 01 | PY 02 | PY 03 | PY 04 | PY 05 | PY 06 | PY 07 | PY 08 | PY 09 | PY 10 | PY 11 | PY 12 |
FARSÇA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
19 – 20. ASIRDAKİ TÜRK DÜNYASI TARİHİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
20. YÜZYIL TÜRK ŞİİRİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AKADEMİK TÜRKÇE - I | S | | | | | | | | | | | | |
AKADEMİK TÜRKÇE - II | S | | | | | | | | | | | | |
ALMANCA - I | S | | | | | | | | | | | | |
ALMANCA - II | S | | | | | | | | | | | | |
ALTAY EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALTAY TÜRKÇESİ GRAMERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALTAY TÜRKÇESİ KOMPOZİSYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALTAY TÜRKÇESİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALTAY TÜRKÇESİ METİN AKTARMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALTAYİSTİĞE GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANADOLU AĞIZLARI I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANADOLU AĞIZLARI II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANADOLU EL SANATLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANADOLU TÜRK SANATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANADOLU UYGARLIKLARINA GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | | |
ANADOLU UYGARLIKLARINA GİRİŞ I | S | | | | | | | | | | | | |
ANADOLU'DA BİZANS SANATI | S | | | | | | | | | | | | |
ANTİK KENTLERDE KALICI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KORUMA | S | | | | | | | | | | | | |
ANTİK MİMARİ I | S | | | | | | | | | | | | |
ANTİK MİMARİ II | S | | | | | | | | | | | | |
ANTİK YUNAN VE ROMADA YAŞAM - I | S | | | | | | | | | | | | |
ANTİK YUNAN VE ROMADA YAŞAM - II | S | | | | | | | | | | | | |
ARAPÇA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ARKEOLOJİ TERİMLERİ - I | S | | | | | | | | | | | | |
ARKEOLOJİ TERİMLERİ - II | S | | | | | | | | | | | | |
ARKEOLOJİK ALANDA KORUMA OLGUSUNUN GELİŞİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
ATLETİZM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AVRASYA COĞRAFYASI | S | | * | | | | | * | | | | | |
AYDINLANMA HAREKETLERİ VE TÜRK DÜNYASI | S | | | | | | | | | | | | |
AZERBAYCAN EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AZERBAYCAN HALK EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AZERBAYCAN TÜRKÇESİ AĞIZLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AZERBAYCAN TÜRKÇESİ KOMPOZİSYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AZERBAYCAN TÜRKÇESİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AZERBAYCAN TÜRKÇESİ METİN AKTARMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AZERBAYCAN TÜRKÇESİ METİNLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BAŞKURT EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BAŞKURT TÜRKÇESİ GRAMERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BAŞKURT TÜRKÇESİ KOMPOZİSYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BAŞKURT TÜRKÇESİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BAŞKURT TÜRKÇESİ METİN AKTARMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BATI EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BATI TÜRK YAZI DİLİ İLK DÖNEM METİNLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BEDEN EĞİTİMİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİLİM TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
BİREYSEL ÇALGI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇAĞDAŞ AZERBAYCAN EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇAĞDAŞ DÜNYA TARİHİ I | S | | | | | | | | | | | | |
ÇAĞDAŞ DÜNYA TARİHİ II | S | | | | | | | | | | | | |
ÇAĞDAŞ KAZAK EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇAĞDAŞ KIRGIZ EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇAĞDAŞ ÖZBEK EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇAĞDAŞ SAHA (YAKUT) EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇAĞDAŞ TÜRK DÜNYASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇAĞDAŞ TÜRKMEN EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇEVRE TARİHİ ÇALIŞMALARI | S | | | | | | | | | | | | |
ÇOCUK EDEBİYATI VE TÜRK DÜNYASI | S | | | | | | | | | | | | |
ÇUVAŞ EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇUVAŞ EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇUVAŞ TÜRKÇESİ SÖZ DİZİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇUVAŞ TÜRKÇESİ GRAMERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇUVAŞ TÜRKÇESİ KELİME BİLGİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇUVAŞ TÜRKÇESİ KOMPOZİSYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇUVAŞ TÜRKÇESİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇUVAŞ TÜRKÇESİ METİN AKTARMA I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇUVAŞ TÜRKÇESİ METİN AKTARMA II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇUVAŞ TÜRKÇESİ SES BİLGİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇUVAŞ TÜRKÇESİ ŞEKİL BİLGİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DEMOKRATİK GELİŞMELER VE TÜRKİYE | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DİLBİLİM AKIMLARI | S | | | | | | | | | | | | |
DİLBİLİMİNE GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DÜNYA EDEBİYATINDAN SEÇMELER | S | | | | * | * | * | * | * | | | | |
DÜNYA MİTOLOJİLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EDEBİ AKIMLAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EDEBİYAT BİLGİ VE TEORİLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EDEBİYAT BİLİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EDEBİYAT ELEŞTİRİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EDEBİYAT VE MİTOLOJİ | S | | | * | | | * | * | * | | | | |
EDEBİYAT VE MUSİKİ | S | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | S | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİME GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
ELEŞTİREL DÜŞÜNCE | S | | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | * |
ERKEN HIRİSTİYAN SANATI - I | S | | | | | | | | | | | | |
ERKEN HIRİSTİYAN SANATI - II | S | | | | | | | | | | | | |
ESKI BATI KÜLTÜR VE MEDENIYETI TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
ESKİ TÜRK ED.NESİR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ESKİ TÜRKÇE CÜMLE BİLGİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ESKİ YUNAN TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
ESKİÇAĞ AKDENİZ KÜLTÜR TARİHİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ESTETİK VE SANAT | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FELSEFİ DÜŞÜNCENİN EVRİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
FOTORAFÇILIK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FRANSIZ EDEBİYATINA GİRİŞ | S | * | * | | * | | * | * | | * | | | |
FRANSIZCA - I | S | | | | | | | | | | | | |
FRANSIZCA - II | S | | | | | | | | | | | | |
GAGAVUZ EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GAGAVUZ TÜRKÇESİ GRAMERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GAGAVUZ TÜRKÇESİ KOMPOZİSYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GAGAVUZ TÜRKÇESİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GAGAVUZ TÜRKÇESİ METİN AKTARMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GENEL SANAT TARİHİ - I | S | | | | | | | | | | | | |
GENEL SANAT TARİHİ - II | S | | | | | | | | | | | | |
GÜNDELİK HAYATIN TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
GÜZEL VE ETKİLİ KONUŞMA | S | | | | | | | | | | | | |
HAKAS EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HAKAS TÜRKÇESİ GRAMERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HAKAS TÜRKÇESİ KOMPOZİSYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HAKAS TÜRKÇESİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HAKAS TÜRKÇESİ METİN AKTARMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HALK BİLİMİ MÜZECİLİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HAREZM TÜRKÇESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HARİTA OKUR YAZARLIĞI | S | | * | | | | | * | | | | | |
HELLENİSTİK DÖNEM KÜLTÜRÜ | S | | | | | | | | | | | | |
HEYKEL SANATINA GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
İLETİŞİM KURAMLARI | S | | | | | | | | | | | | |
İLETİŞİME GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
İLKÇAĞ TARİHİNE GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZ EDEBİYATINA GİRİŞ | S | | | | | | | * | * | | * | * | |
İNGİLİZCE - I | S | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE - II | S | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE YAZIM TEKNİKLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İNSAN HAKLARI TARİHİ | S | | | | * | * | | * | * | | | | |
İRAN’DAKİ TÜRK LEHÇELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ - I | S | | | | | | | | | | | | |
İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ - II | S | | | | | | | | | | | | |
İSLAM SANATINDA RESİM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İSLAM TARİHİNE GİRİŞ - I | S | | | | | | | | | | | | |
İSLAM TARİHİNE GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | | |
JEOPOLİTİK | S | | | | | | | | | | | | |
JİMNASTİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KARAÇAY TÜRKÇESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KARADENİZ HAZAR BÖLGESİ TÜRK LEHÇELERİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KARADENİZ HAZAR BÖLGESİ TÜRK LEHÇELERİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KARAY TÜRKÇESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KARŞILAŞTIRMALI SES BİLGİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KARŞILAŞTIRMALI TÜRK LEHÇELERİ SÖZ DİZİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KAZAK EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KAZAK HALK EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KAZAK TÜRKÇESİ AĞIZLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KAZAK TÜRKÇESİ KOMPOZİSYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KAZAK TÜRKÇESİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KAZAK TÜRKÇESİ METİN AKTARMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KAZAK TÜRKÇESİ METİNLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KENT VE KENTLEŞME SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | | |
KIRGIZ EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KIRGIZ HALK EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KIRGIZ TÜRKÇESİ AĞIZLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KIRGIZ TÜRKÇESİ GRAMERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KIRGIZ TÜRKÇESİ KOMPOZİSYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KIRGIZ TÜRKÇESİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KIRGIZ TÜRKÇESİ METİN AKTARMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KIRIM TATAR TÜRKÇESİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KIRIM TATAR TÜRKÇESİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KLASİK SOSYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR | S | | | | | | | | | | | | |
KLASİK ŞİİRDEN GÜNCEL HAYATA | S | | | | | | | | | | | | |
KORO (TÜRK HALK MÜZİĞİ) | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KORO (TÜRK SANAT MÜZİĞİ) | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KORUMA VE ONARIM İLKELERİ - I | S | | | | | | | | | | | | |
KORUMA VE ONARIM İLKELERİ - II | S | | | | | | | | | | | | |
KÜRESELLEŞME VE KÜLTÜREL MİRAS | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MEKAN SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
METİN YAZARLIĞI | S | | | | | | | | | | | | |
MİMAR SİNAN VE ESERLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MİTOLOJİYE GİRİŞ - I | S | | | | | | | | | | | | |
MİTOLOJİYE GİRİŞ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MÜZİK I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OSMANLI KÜLTÜR VE MEDENİYETİ TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI MODERNLEŞMESİ | S | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI SANATI BATI SANATI İLİŞKİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OSMANLI SANATINA GİRİŞ - I | S | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI SANATINA GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI TÜRKÇESİ METİNLERİ ÜZERİNDE İNCELEMELER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OSMANLI TÜRKÇESİ METİNLERİ ÜZERİNE ÇALIŞMALAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OSMANLILAR VE AVRUPA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | S | | | | | | | | | | | | |
ÖZBEK EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖZBEK HALK EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖZBEK TÜRKÇESİ AĞIZLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖZBEK TÜRKÇESİ KOMPOZİSYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖZBEK TÜRKÇESİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖZBEK TÜRKÇESİ METİN AKTARMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖZBEK TÜRKÇESİ METİNLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖZBEK TÜRKÇESİ SÖZ VARLIĞI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
POPÜLER COĞRAFYA | S | | | | | | | * | | | | | |
PROJE HAZIRLAMA TEKNİKLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
PSİKOLOJİNİN TEMELLERİ I | S | | | | | | | | | | | | |
PSİKOLOJİNİN TEMELLERİ II | S | | | | | | | | | | | | |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM | S | | | | | | | | | | | | |
RESİM I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ROMAN ÇÖZÜMLEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
RUSÇA METİNLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SAHA (YAKUT) HALK EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SAHA EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SAHA TÜRKÇESİ GRAMERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SAHA TÜRKÇESİ KOMPOZİSYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SAHA TÜRKÇESİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SAHA TÜRKÇESİ METİN AKTARMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SANAT TARİHİ KAVRAMLARI - I | S | | | | | | | | | | | | |
SANAT TARİHİ KAVRAMLARI - II | S | | | | | | | | | | | | |
SELÇUKLU DEVRİ TÜRK TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
SINIF YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
SİNEMA SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
SİYASAL DÜŞÜNCENİN EVRİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SİYASET FELSEFESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | | |
SÖZLÜK BİLİMİ I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SÖZLÜK BİLİMİ II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ŞİİR İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ŞİİR TAHLİLLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TARİHTEN BUGÜNE TÜRK DAMGALARINDAN YAZIYA | S | | | | | | | | | | | | |
TATAR TÜRKÇESİ KOMPOZİSYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TATAR TÜRKÇESİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TATAR TÜRKÇESİ METİN AKTARMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TATAR TÜRKÇESİ METİNLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TEKNOLOJİ FELSEFESİ | S | | | | | | | | | | | | |
TEMEL BİLGİSAYAR KULLANIMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TENİS | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | |
TOPLUMSAL VE KÜLTÜREL DEĞİŞME | S | | | | | | | | | | | | |
TURİZM SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
TUVA EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TUVA TÜRKÇESİ KOMPOZİSYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TUVA TÜRKÇESİ GRAMERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TUVA TÜRKÇESİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TUVA TÜRKÇESİ METİN AKTARMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DESTANLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | | | | |
TÜRK DİL BİLİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DİL VE KÜLTÜRÜNÜN KAYNAKLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DİLİ İLİŞKİLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DİLİ, TARİHİ VE KÜLTÜRÜNÜN KAYNAKLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DİLİNİN SORUNLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DİLİNİN SÖZ VARLIĞI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DİLİNİN TARİHSEL VE KARŞILAŞTIRMALI SES BİLGİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DİLİNİN TARİHSEL VE KARŞILAŞTIRMALI ŞEKİL BİLGİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DİLİNİN VE LEHÇELERİNİN SORUNLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DÜNYASI COĞRAFYASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DÜNYASI EDEBİYATLARI IV | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DÜNYASI EDEBİYATLARI I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DÜNYASI EDEBİYATLARI II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DÜNYASI EDEBİYATLARI III | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK DÜNYASINDA FİKİR HAREKETLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK İNANÇ SİSTEMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK KÜLTÜRÜ ÜZERİNE ARAŞTIRMALAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK MİTOLOJİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKÇE VE YENİ MEDYA | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRKÇENİN GİZEMLİ DÜNYASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKÇENİN GÜCÜ VE ZENGİNLİĞİ | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRKİYE COĞRAFYASI | S | | | | | | | * | | | | | |
TÜRKLERDE KRONOLOJİK SİSTEMLER | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRKMEN EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKMEN HALK EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKMEN KLASİK EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKMEN TÜRKÇESİ AĞIZLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKMEN TÜRKÇESİ GRAMERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKMEN TÜRKÇESİ KOMPOZİSYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKMEN TÜRKÇESİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKMEN TÜRKÇESİ METİN AKTARMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÜSLUP İNCELEMESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
VOLEYBOL | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YARATICI DRAMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YENİ UYGUR EDEBİYATI METİN İNCELEMELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YENİ UYGUR SÖZLÜ VE YAZILI EDEBİYATI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YENİ UYGUR TÜRKÇESİ AĞIZLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YENİ UYGUR TÜRKÇESİ GRAMERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YENİ UYGUR TÜRKÇESİ KOMPOZİSYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YENİ UYGUR TÜRKÇESİ KONUŞMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YENİ UYGUR TÜRKÇESİ METİN AKTARMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YENİ UYGUR TÜRKÇESİ SÖZ VARLIĞI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YEREL TARİH ARAŞTIRMALARI I | S | | | | | | | | | | | | |
YEREL TARİH ARAŞTIRMALARI II | S | | | | | | | | | | | | |
YERLEŞME KÜLTÜRÜ | S | | * | | | | | * | | | | | |
YÜZME | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |