Ders Adı | Z/S | PY 01 | PY 02 | PY 03 | PY 04 | PY 05 | PY 06 | PY 07 | PY 08 | PY 09 | PY 10 | PY 11 |
AKADEMİK TÜRKÇE | S | | | | | | | | | | | |
AKTİF DEVRE SENTEZİ UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ALTERNATİF ENERJİ KAYNAKLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANALOG TÜMLEŞİK DEVRELER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ANLAM BİLİMİ - I | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
ANLAM BİLİMİ - II | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
ANTENLER VE YAYINIM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ARKEOLOJİ | S | | | | | | * | * | * | | | |
AVRUPA BİRLİĞİNDE DIŞ TİCARİ İŞLEMLER | S | | | | | | | | | | | |
AYDINLATMA TEKNİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AYRIK MATEMATİKSEL YAPILAR | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
AYRIK-ZAMANLI KONTROL SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BEDEN EĞİTİMİ - I | S | | | | | | | * | | | | |
BEDEN EĞİTİMİ - II | S | | | | | | | * | | | | |
BİLGİ TOPLUMU | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
BİLGİSAYAR AĞLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ DEVRE ANALİZİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ MÜHENDİSLİK UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİLGİSAYAR MİMARİSİ | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
BİLİM FELSEFESİ | S | | | | | | | | | | | |
BİLİM TARİHİ | S | | | | | | | * | | | | |
BİLİM TARİHİNDE TÜRK BİLİM ADAMLARI | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
BİLİMSEL YAZI TEKNİĞİ | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
BULANIK MANTIK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DEVLET VE TOPLUM FELSEFESİ | S | | | | | | | * | | | | |
DEVRE SENTEZİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DEVRE VE SİSTEM UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DIŞ TİCARET | S | | | | | | | | | | | |
DIŞ TİCARETTE MALİ İŞLEMLER | S | | | | | | | | | | | |
DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE ENDÜSTRİ 4.0 | S | | | | | | | | | | | |
DİSİPLİNLERARASI MÜHENDİSLİK PROJESİ | S | | | | | | | | | | | |
DOĞRUSAL DEVRE TASARIMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | S | | | | | | | | | | | |
EĞİTİME GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | |
ELEKTRİK ENERJİSİ ÜRETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ELEKTRİK GÜÇ SİSTEMLERİNDE KALİTE | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ELEKTRİK MAKİNALARININ BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ELEKTRİK MOTOR SÜRÜCÜLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ELEKTRİK TESİSAT UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ELEKTRİK TESİSLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ELEKTRİK TESİSLERİNİN PROJELENDİRİLMESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİNDE ÖZEL KONULAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ELEKTROKİMYA | S | | | | | | | | | | | |
ELEKTRONİK III | S | | | | | | | | | | | |
ELEKTRONİK VE PİEZOELEKTRİK SERAMİKLERE GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | |
ENDÜSTRİYEL ELEKTRONİĞE GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ENDÜSTRİYEL ELEKTRONİK UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ENDÜSTRİYEL İLETİŞİM SİSTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | |
ENDÜSTRİYEL TASARIMA GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | |
ENERJİ DAĞITIMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ENERJİ İLETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ENERJİ YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | |
ERGONOMİ | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
ETKİLİ İLETİŞİM | S | | | | | | | | | | | |
FELSEFE | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
FİBER OPTİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FİNANSAL YÖNETİM | S | | | | | | | | | | | |
FOTOĞRAFÇILIK | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
FOTONİK | S | | | | | | | | | | | |
FPGA İLE SAYISAL TASARIM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GENEL İŞLETME | S | | | | | | | | | | | |
GEZGİN HABERLEŞME SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GİRİŞİMCİLİK | S | | | | | | | | | | | |
GÖRSEL PROGRAMLAMA | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
GÖRÜNTÜ ANALİZİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GÖRÜNTÜ İŞLEMENİN TEMELLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GÜÇ SİSTEMLERİ ANALİZİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GÜNEŞ ENERJİSİ VE UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GÜZEL VE ETKİLİ KONUŞMA | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
HABERLEŞME ELEKTRONİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HALKLA İLİŞKİLER | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
HİBRİD VE ELEKTRİKLİ TAŞITLAR | S | | | | | | | | | | | |
HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI | S | | | | | | * | | | | | |
İLERİ İNGİLİZCE - I | S | | | | | | | | | | | |
İLERİ İNGİLİZCE - II | S | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE KONUŞMA VE OKUMA | S | | | | | | | | | | | |
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
İŞ ETÜDÜ | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
İŞ HAYATI İÇİN YABANCI DİL | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
İŞ HUKUKU | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
İŞLEMSEL KUVVETLENDİRİCİLER VE UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İŞLETME YÖNETİMİ | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
KARAR DESTEK SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
KİŞİSEL GELİŞİM | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
KONTROL UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KORUMA VE TOPRAKLAMA SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KRİPTOLOJİ | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
KUMANDA TEKNİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KURUMSAL İLETİŞİM YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | |
LİNEER SİSTEM TEORİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
LİSANS TEZİ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
LİSANS TEZİ -I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MAKİNE ÖĞRENMESİ VE İMGE TANIMA | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
MAKİNE ÖĞRENMESİNE GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MALZEME BİLGİSİ | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
MATLAB İLE MUHENDISLIK UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MESLEKİ YABANCI DİL - I | S | | | * | * | | * | * | * | | * | * |
MESLEKİ YABANCI DİL - II | S | | | * | * | | * | * | * | | * | * |
METİN DİL BİLİMİ | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
METİN YAZARLIĞI | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
MİKRODALGA UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MİKRODENETLEYİCİLER VE C PROGRAMLAMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MİKRODENETLEYİCİLERE GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MİKROELEKTRONİK DEVRELER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MOBİL ROBOT YAZILIM MÜHENDİSLİĞİNE GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | |
MODERN DEVRE ANALİZİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MODERN FİNANSMAN YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | |
MODERN MANTIK | S | | | | | | | | | | | |
MÜHENDİSLER İÇİN GENEL EKONOMİ | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
MÜHENDİSLER İÇİN İSTATİSTİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MÜHENDİSLİK EKONOMİSİ | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
MÜHENDİSLİK ETİĞİ | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
MÜHENDİSLİK MEKANİĞİ | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
MÜHENDİSLİKTE PROJE HAZIRLAMA YÖNTEMLERİ | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
MÜHENDİSLİKTE SAYISAL YÖNTEMLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MÜHENDİSLİKTE VAKA ANALİZİ | S | | | | | | | | | | | |
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | |
MÜZİK - I | S | | | | | | | | | | | |
MÜZİK - II | S | | | | | | | | | | | |
NESNE TABANLI PROGRAMLAMA | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
NESNELERİN İNTERNETİ | S | | | | | | | | | | | |
OPTİK DALGA KILAVUZLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OPTİK HABERLEŞME SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OPTİMİZASYON TEKNİKLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OPTOELEKTRONİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ORTA ALMANCA-I | S | | | | | | | | | | | |
ORTA ALMANCA-II | S | | | | | | | | | | | |
ORTA FRANSIZCA-I | S | | | | | | | | | | | |
ORTA FRANSIZCA-II | S | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | S | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | S | | | | | | | | | | | |
ÖZEL ELEKTRİK MAKİNALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | |
PARALEL PROGRAMLAMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
PAZARLAMA İLKELERİ | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
PROGRAMLANABİLİR MANTIK DENETLEYİCİLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
PROJE YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
PSİKOLOJİYE GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM | S | | | | | | | | | | | |
RESİM - I | S | | | | | | | | | | | |
RESİM - II | S | | | | | | | | | | | |
RF VE MİKRODALGA DEVRELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
RF VE MİKRODALGA HABERLEŞMESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ROBOTİK SİSTEMLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SANAT TARİHİ | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
SAYISAL ELEKTRONİK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SAYISAL HABERLEŞME | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SAYISAL İŞARET İŞLEME | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SAYISAL TASARIM VE VHDL PROGRAMLAMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SCADA SİSTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | |
SINIF YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | |
SİSTEM SİMÜLASYONU | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SİSTEM TANIMAYA GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SOSYOLOJİ | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
STRATEJİK HEDEFLERLE YÖNETİM | S | | | | | | | | | | | |
SÜREKLİ ZAMANLI FİLTRELER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TEMEL ALMANCA-I | S | | | | | | | | | | | |
TEMEL ALMANCA-II | S | | | | | | | | | | | |
TEMEL FRANSIZCA-I | S | | | | | | | | | | | |
TEMEL FRANSIZCA-II | S | | | | | | | | | | | |
TEMEL MUHASEBE | S | | | | | | * | * | | | | |
TOPLAM KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
TÜMLEŞİK DEVRE TASARIMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKİYE EKONOMİSİ VE AVRUPA BİRLİĞİ | S | | | | | | | | | | | |
UYDU HABERLEŞME SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÜRETİM PLANLAMASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÜRETİM YÖNETİMİ | S | | | * | * | | * | * | * | * | * | * |
VERİ MADENCİLİĞİ | S | | | | | | | | | | | |
VERİTABANI YÖNETİMİ VE MODELLEMESİ | S | | | | | | | | | | | |
WEB TABANLI TEKNOLOJİLER | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
YABANCI DİLDE OKUMA KONUŞMA | S | | | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YAPAY SİNİR AĞLARI | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
YAPAY ZEKA | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
YARATICI DRAMA | S | | | | | | | | | | | |
YARI İLETKEN GÜÇ DÖNÜŞTÜRÜCÜLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YARI İLETKEN GÜNEŞ HÜCRELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YARI İLETKEN MİKROÇİP ÜRETİMİNE GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | |
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
YÖNETİM VE ORGANİZASYON | S | | | | | | | | | | | |
YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI | S | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * |
YÜKSEK FREKANS TESİSLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YÜKSEK GERİLİM TEKNİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ZAMAN YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | |