1 | Literatürdeki matematiksel modelleme perspektiflerinin temel prensiplerini, çıkış noktalarını, etkilendikleri akımları ve bunların matematik eğitimine etkilerini açıklayabilme. |
2 | Literatürdeki matematiksel modelleme sınıflandırmalarını bilme, sınıflandırmalar arasındaki farklılıkları açıklayabilme ve modelleme türlerinin matematik eğitimine uygunlukları hakkında tartışma yapabilme. |
3 | Matematiksel modellemede yapılan yurt içi ve yurt yayınların arasındaki farklılıkları ortaya koyma, bu yayınların yöntemini, kapsamını, özgünlüğünü sorgulayabilme, matematiksel modelleme üzerine yapılan çalışmalardan hangi tür çalışmaların ön planda olduğu çıkarımını yapabilme. |
4 | Matematiksel modellemeyi matematik dersi öğretim programıyla ilişkilendirebilme, daha iyi bir matematik eğitimi için matematiksel modelleme nasıl entegre edilebilir sorusuna yaratıcı fikirler üretebilme (teknoloji, proje etkinlik, matematik tarihi vb). |
5 | Literatürdeki yapılan çalışmaları dikkate alarak matematiksel modellemeye yönelik özgün çalışmalar yapabilme. |