Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
YMI 520DİJİTAL REKLAMCILIK3 + 02. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Dersin amacı, dijital reklamcılık alanında öğrencilere derin bir anlayış kazandırarak öğrencilerin araştırma becerilerini geliştirmektir.
Ders İçeriği Bu ders, öğrencilere dijital reklamcılık stratejilerinin derinlemesine analizini ve araştırma becerilerini geliştirme fırsatı sunmaktadır. Dijital Reklamcılık dersi, öğrencilere güncel araştırma yöntemlerini kullanarak dijital reklamcılıkla ilgili sorunları inceleme, analiz etme ve çözme yeteneği kazandırır. Bu ders, öğrencilere dijital reklamcılık alanında derin bir anlayış kazandırmayı, araştırma becerilerini geliştirmeyi ve sektördeki en son gelişmeleri takip ederek akademik bir perspektiften ele almayı amaçlar.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Dersin amacı, dijital reklamcılık alanında öğrencilere derin bir anlayış kazandırarak öğrencilerin araştırma becerilerini geliştirmektir.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07
ÖK 001       
Ara Toplam       
Katkı0000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14456
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12424
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12828
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)31545
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları