Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
YMI 522YENİ MEDYA VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ3 + 01. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Dersin amacı, yeni medya bağlamında geliştirilen pazarlama iletişimi etkinliklerini örnekler dahilinde incelemektir.
Ders İçeriği Pazarlama iletişiminin temel teorik kavramları, pazarlama iletişimi süreçleri ve bütünleşik pazarlama iletişimi kavram ve eylemleri ele alınacak, yeni medya bağlamında geliştirilen pazarlama iletişimi faaliyetleri örnekler dahilinde incelenecektir. Ders kapsamında öğrenciler, yeni medya özelinde etkin pazarlama iletişimi faaliyetleri için ihtiyaç duydukları gereklilikleri örnek olaylar üzerinde görerek, öğreneceklerdir.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Yeni medya bağlamında geliştirilen pazarlama iletişimi faaliyetlerini örneklerle inceler

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07
ÖK 001       
Ara Toplam       
Katkı0000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14456
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12424
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12828
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)31545
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları