1 | STEM+A eğitiminin kavramsal, kuramsal temellerini bilir. |
2 | STEM+A eğitim sürecini günlük yaşamla ilişkilendirir. |
3 | Çocukların gelişim özelliklerine göre STEM+A etkinlikleri planlar. |
4 | Aile katılımlı STEM+A eğitimi etkinliği hazırlar. |
5 | Resimli hikâye kitaplarına dayalı olarak STEM+A etkinliği planlar. |
6 | Çocukları STEM+A öğrenmeye teşvik eden öğrenme merkezleri düzenler. |
7 | Sınıf dışında çocuklara STEM+A kavramlarını destekleyen fırsatlar sunar. |
8 | STEM+A eğitim sürecine aileyi dahil eder. |
9 | Bilim eğitiminin STEM+A eğitimi içindeki önemini bilir. |
10 | Teknoloji kullanımını gelişimsel açıdan uygun ilkeler doğrultusunda planlar. |
11 | Erken çocukluk döneminde mühendisliğin kullanımını derinleştirir. |
12 | Matematiğin STEM+A eğitimi içinde nasıl kullanılacağını bilir. |
13 | Sanatın STEM+A eğitimindeki bağlamını bilir. |
14 | Çocukların STEM+A öğrenmelerini değerlendirmek için değerlendirme yöntemleri geliştirir. |