Hafta | Konular |
1 |
telefonla iletişim
|
2 |
faks ile iletişim
|
3 |
e-posta ile iletişim
|
4 |
internette sesli ve görüntülü iletişim
|
5 |
sözlü iletişim
|
6 |
yazılı iletişim
|
7 |
arasınav
|
8 |
beden dili
|
9 |
konuğun konaklama tesisi içinde karşılaşabileceği olağan dışı durumlar ve çözümleri
|
10 |
konuğun konaklama tesisi dışında karşılaşabileceği olağan dışı durumlar ve çözümleri
|
11 |
müdahale edilmesi mümkün olmayan durumlar
|
12 |
konuk tipleri ve davranışları
|
13 |
konuk şikayetleri
|
14 |
konukların istek ve şikayetlerinin alınması ve istatistiki verilerin oluşturulması
|