Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
ATU 205PAZARLAMA YÖNETİMİ2 + 03. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Pazarlama yönetimi ile ilgili temel kavramları açıklamak, ayakkabı ürünlerinin pazarlanmasında dikkat edilmesi gereken unsurları analiz etmek, pazarlamada tutundurma, fiyatlama, ambalajlama ve dağıtım kanalları hakkında bilgiler vermek.
Ders İçeriği Pazarlama ile ilgili temel kavramlar ile pazarlama faaliyetlerinin işletmeler, tüketiciler ve toplumlar için önemi, pazarlama anlayışı ve yeni trendler, pazarlama çevresi, stratejik pazarlama, pazarlama araştırması, pazar bölümlendirme, pazarlama karması unsurları, pazarlama, moda ve marka ilişkileri, ayakkabıcılık sektöründe pazarlama teknikleri ve özellikleri, internette pazarlama, pazarlama yönetimi
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Pazarlamanın önemini kavrayabilme
2Pazarlamanın işletme faaliyetleri üzerindeki etkisini kavrayabilme
3Ayakkabıcılık sektöründe pazarlama tekniklerini kavrayabilme

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05
ÖK 00134211
ÖK 00234211
ÖK 00355433
Ara Toplam1113855
Katkı44322

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)12224
Ödevler248
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)188
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11010
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları