Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
TKS 621TEMEL SANAT EĞİTİMİ2 + 02. Yarıyıl2,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı temel sanat eğitiminin önemini kavrayabilme
Ders İçeriği temel sanat eğitiminin önemini kavrayabilme
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1temel sanat eğitiminin önemini kavrayabilme

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13
ÖK 00133 4         
Ara Toplam33 4         
Katkı3304000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14228
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)144
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)155
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






65

2,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Bahar1YÜKSEL HANCIOĞLU
Detay 2023-2024 Bahar2YÜKSEL HANCIOĞLU
Detay 2023-2024 Bahar3YÜKSEL HANCIOĞLU


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
TKS 621 TEMEL SANAT EĞİTİMİ 2 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. YÜKSEL HANCIOĞLU yhanci@pau.edu.tr DSHMY D0001 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç temel sanat eğitiminin önemini kavrayabilme
İçerik temel sanat eğitiminin önemini kavrayabilme
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Nokta- Çizgi uygulamalarıyla düzenlemeler ve yorumlar
2 Nokta- Çizgi uygulamalarıyla düzenlemeler ve yorumlar
3 Objelerin açık-koyu ve ışık-gölgesini yapmak
4 Objelerin açık-koyu ve ışık-gölgesini yapmak
5 İki ve üç boyutlu form oluşturarak kompozisyon kurmak
6 İki ve üç boyutlu form oluşturarak kompozisyon kurmak
7 Renk uygulaması yapmak
8 Renk uygulaması yapmak
9 Arasınav
10 Doku yorumlarıyla yüzey oluşturmak
11 Doku yorumlarıyla yüzey oluşturmak
12 Özgün strüktür uygulamaları yapmak
13 Özgün strüktür uygulamaları yapmak
14 Perspektif çizmek
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
BALCI, Yusuf Baytekin, Temel Sanat Eğitimi, Yapa Yayınları,Türkçe
YILMAZ, Meliha, Görsel Sanatlar Eğitiminde Uygulamalar, Gündüz YayıncılıkTürkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları