Hafta | Konular |
1 |
Yönetimin Tarihçesi, Yönetim Süreci ve Hastane Yönetimi
|
2 |
İşletme ve İşletmelerin gelişim süreci
|
3 |
Sağlık Hizmetleri işletmeciliğinde başarı ve Başarısızlığa neden olan faktörler
|
4 |
İşletme Türleri ve İşletmelerin Kurulma süreçleri ve Hastanelerin Genel Özellikleri
|
5 |
Sağlık Sistemi, Hasta Bakım Sistemi
|
6 |
Sağlık Hizmetlerinde modern yönetim yaklaşımları(Toplam Kalite Yönetimi) ve bu yaklaşımların hastane yönetim sürecinde kullanılması
|
7 |
Sağlık Hizmetlerinde Modern Modern Yönetim Yaklaşımlarının kullanılması
(Durumsallık yaklaşımı Tam Zamanında Üretim, Kıyaslama gibi)
|
8 |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE YÖNETİCİ KAVRAMI YÖNETİCİNİN ÖZELLİKLERİ YÖNETİCİ VE LİDER ARASINDAKİ FARKLAR
|
9 |
SAĞLIK HİZMETLERİNDE YÖNETİMİN FONKSİYONLARI
|
10 |
SAĞLIK HİZMETLERİNİN YÖNETİMİNDE KULLANILANACAK MOTİVASYON KURAMLARI
|
11 |
SAĞLIK HİZMETLERİNİN YÖNETİMİNDE KULLANILANACAK MOTİVASYON KURAMLARINDAN SÜREÇ TEORİLERİ
|
12 |
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE KALİTELİ SAĞLIK HİZMETİNDE BULUNMASI GEREKEN HUSUSLAR
|
13 |
Sağlık hizmetlerinin yönetiminde dünyadaki yaklaşımlar.
|
14 |
Genel Değerlendirme
|