Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
ITKS 112İLETİŞİM2 + 02. Yarıyıl2,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı İş hayatında kalite güvencesi ve standartları ile ilgili yeterliliklerin kazandırılması
Ders İçeriği Kalite Kavramı Standart ve Standardizasyon Standardın üretim ve hizmet sektöründe önemi Yönetim kalitesi ve standartları Çevre standartları Kalite yönetim sistemi modelleri Kalite yönetim sistemi modelleri stratejik yönetim Stratejik yönetim Yönetime katılma Süreç yönetim sistemi Kaynak yönetimi sistemi Üretimde kalite kontrolü Muayene ve örnekleme Toplam Kalite Kontrol Kontrol Diyagramları İstatistiksel Dağılımlar
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1İletişim becerilerinin geliştirlmesi
2Kalite kavramının benimsetilmesi
3Kalite kavramının benimsetilmesi
10iletişim faydaları

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14
ÖK 001          3   
ÖK 002           2  
ÖK 003           2  
ÖK 010           2  
Ara Toplam          36  
Katkı00000000001200

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14114
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)188
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11515
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






65

2,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2022-2023 Güz1LEVENT İNANÇ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
ITKS 112 İLETİŞİM 2 + 0 1 Türkçe 2022-2023 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi LEVENT İNANÇ linanc@pau.edu.tr DTMYO F0003 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç İş hayatında kalite güvencesi ve standartları ile ilgili yeterliliklerin kazandırılması
İçerik Kalite Kavramı Standart ve Standardizasyon Standardın üretim ve hizmet sektöründe önemi Yönetim kalitesi ve standartları Çevre standartları Kalite yönetim sistemi modelleri Kalite yönetim sistemi modelleri stratejik yönetim Stratejik yönetim Yönetime katılma Süreç yönetim sistemi Kaynak yönetimi sistemi Üretimde kalite kontrolü Muayene ve örnekleme Toplam Kalite Kontrol Kontrol Diyagramları İstatistiksel Dağılımlar
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 İLETİŞİM KAVRAMI ve İLETİŞİM TÜRLERİ
2 İLETİŞİM KAVRAMI ve İLETİŞİM TÜRLERİ
3 SÖZLÜ İLETİŞİM
4 SÖZSÜZ İLETİŞİM
5 SÖZSÜZ İLETİŞİM
6 YAZILI İLETİŞİM
7 YAZILI İLETİŞİM
8 GRAFİKSEL İLETİŞİM
9 KİTLE İLE İLETİŞİM, BİREY VE TOPLUM
10 KİTLE İLE İLETİŞİM, BİREY VE TOPLUM
11 ÖRGÜTSEL İLETİŞİM
12 ÖRGÜTSEL İLETİŞİM
13 İKNA EDİCİ İLETİŞİM
14 GELİŞEN VE DEĞİŞEN İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları