Hafta | Konular |
1 |
Sipariş, sipariş takibinin tanımlanması ve sipariş takibine gerek duyulmasının nedenlerinin araştırılması. Sipariş Detaylarının Belirlenmesi
|
2 |
Sipariş takibi yapılmasının kriterleri ile sipariş takibi yapabilecek elemanların özelliklerinin oluşturulması.
|
3 |
Sipariş takibinin çeşitleri ve aşamalarının oluşturulması.İşletme içi sipariş takibi, avantaj ve dezavantajlarının karşılaştırılması.
|
4 |
İşletme içi sipariş takibinde kullanılacak formların oluşturulması ve işletmelerde kullanılanlar ile karşılaştırılması.Müşteri temsilciliği ve model- kalıp formlarının oluşturulması ve uygulanması.
|
5 |
İşletme içi sipariş formlarının bölümler arası kullanılışının oluşturulması ve takibini yapılması, sonuçlarının değerlendirilmesi.Planlama , kalite kontrol ve sevkiyat formlarının oluşturulması ve uygulanması
|
6 |
İşletme dışı sipariş takibi, avantaj ve dezavantajlarının karşılaştırılması.İşletme dışı tamamlayıcı faaliyetlerinin incelenmesi. (Baskı- nakış- fason- yıkama-taşlama v.b.)
|
7 |
Yabancı (aracı) firma temsilciliklerinin çalışma prensiplerinin ve amaçlarının araştırılması.Yabancı firma temsilciliklerinin incelenmesi.
|
8 |
Parça baskı- nakış- hammadde ve yardımcı malzeme takibini oluşturulması ve uygulanması.Gerekli formların oluşturulması ve varolanlar ile karşılaştırılması.
|
9 |
Fason ve taşaron üretimin incelenmesi. Gerekliliğinin , avantaj ve dezavantajlarının araştırılması.Fason işletmelerin araştırılması ve kullanılan takip formlarının incelenmesi.
|
10 |
VİZE
|
11 |
Birebir müşteri odaklı takipçilik ve müşteri memnuniyetinin araştırılması ve oluşturulması.
|
12 |
Sipariş takibi içeriğinde ödev hazırlama .Ödev sunumu
|
13 |
Sipariş takibi içeriğinde sunu hazırlama ve sunma. Ödev sunumu
|
14 |
Sipariş takibi içeriğinde sunu hazırlama ve sunma. Ödev sunumu
|