Hafta | Konular |
1 |
Blok tabanlı kodlama nedir ve avantaşları nelerdir. Blok tabanlı kodlama ve metin tabanlı kodlama arasındaki farklar . Scratch programı kurulumu.Hareket,görünüm,ses,olaylarkontrol gibi Scratch kodların örnek uygulama ile işlenmesi.
|
2 |
Rasgele sayı oluşturma araçları ve rasgele sayı uygulaması
|
3 |
Değişken ,döngü ve kontrol yapıları
|
4 |
Balık yeme uygulaması
|
5 |
Hesap makina uygulaması
|
6 |
Sürekle bırak uygulaması
|
7 |
Birden fazla sahne ile çalışma ,ekrana yazdırma,muzik çalma ve kukla işlemleri
|
8 |
Ara sınav
|
9 |
Birden fazla sahne ile çalışma ve diğer sahneye geçiş uygulaması
|
10 |
Rasgele oluşturulan sayıların, number oarak dört işlem veya string olarak birleştirilmesi
|
11 |
Standart fonksiyonlar . Dışarıdan girilen değerlerin string olarak tek tek normal veya tersten yazdırılması
|
12 |
Operator araçları, değer aktarılması ve örnek
uygulama
|
13 |
Çizim araçları ve çizim yöntemleri
|
14 |
Çizim uygulaması
|