Hafta | Konular |
1 |
Geniş Zaman ve Şimdiki Zaman Yapıları
|
2 |
Geçmiş Zaman ve Gelecek Zaman Yapıları
|
3 |
Cümle Bağlayıcıları ve Zarf Cümlecikleri
|
4 |
Kendiniz Hakkında Bir Deneme Yazma
|
5 |
Okuduğunu Anlama ve İlgili Metin Parçaları
|
6 |
Uluslararası Pazara Giriş Stratejilerinin Önemi (Significance of International Market Entry Strategies)
|
7 |
Uluslararası Hedef Pazar Seçimi (International Target Market Selection)
|
8 |
Uluslararası Pazara Giriş Yöntemine Karar Verme
|
9 |
Uluslararası Pazara Giriş ve Çıkış Zamanlaması
|
10 |
İhracat (Exporting) ve Sözleşmeli Üretim (Contract Manufacturing)
|
11 |
Ortak Girişim (Joint Venture)
|
12 |
İmtiyaz ve Lisans Anlaşmaları (Franchise and License Agreements)
|
13 |
Tamamen Sahip Olunan Bağlı Ortaklıklar (Wholly Owned Subsidiaries)
|
14 |
Stratejik İş Ortaklıkları (Strategic Alliances)
|