Hafta | Konular |
1 |
Pazarlama Karması Unsurları, Ürün Kavramı, Ürün-Hizmet Farkı, Ürünlerin Sınıflandırılması,
|
2 |
Ürün Yaşam Eğrileri ve Pazarlama Stratejileri
|
3 |
Yeni Ürün Özellikleri ve Ürün Geliştirme Süreci,
|
4 |
Marka, Markanın Üreticilere ve Tüketicilere Sağladığı Yararlar, Marka Kategorileri, Marka Değeri
|
5 |
Ambalaj tanımı, Ambalajın Fonksiyonları ve Çeşitleri
|
6 |
Fiyat Kavramı ve Fiyatlandırmayı Etkileyen Faktörler
|
7 |
Fiyatlandırma Amaçları, Fiyat Değişiklikleri ve Fiyatlandırma Yaklaşımları, Fiyatlandırma Stratejileri
|
8 |
Dağıtım, Dağıtım Kanalları ve Aracı Kavramları
|
9 |
İşletmelerin Aracı Kullanma Nedenleri, Doğrudan ve Dolaylı Dağıtım
|
10 |
Aracı Türleri; Toptancılar, Perakendeciler, Acentalar, Distrübitörler, Bayiler, Komisyoncular,
|
11 |
Dağıtım Politikaları
|
12 |
Tutundurma Kavramı, Tutundurmanın artan önemi ve etkileri
|
13 |
Tutundurma Yöntemleri ve Özellikleri
|
14 |
Örnek Olay Çalışması
|