Ders Adı | Z/S | PY 01 | PY 02 | PY 03 | PY 04 | PY 05 | PY 06 | PY 07 | PY 08 | PY 09 | PY 10 | PY 11 | PY 12 |
AĞ TEKNOLOJİLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
AKADEMİK TÜRKÇE | S | | | * | | | * | | * | * | | | |
AKILLI KONTROL SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | | * | | | * | * | |
ANLAM BİLİMİ - I | S | | | | | | | | * | | | | |
ANLAM BİLİMİ - II | S | | | | | | | | * | | | | |
ANLAMSAL WEB | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ARGE VE İNOVASYON YÖNETİMİ | S | | * | * | * | * | * | * | | | * | * | * |
ARKEOLOJİ | S | | | | | | | * | | | | | |
ATLETİZM | S | | | | | | | | | * | | | |
AVRUPA BİRLİĞİNDE DIŞ TİCARİ İŞLEMLER | S | | | | | | | | | | | | |
AYRIK-ZAMANLI KONTROL SİSTEMLERİ | S | | * | * | * | * | | * | | | | | |
BEDEN EĞİTİMİ - I | S | | | | | | | | * | | | | |
BEDEN EĞİTİMİ - II | S | | | | | | | | | * | | | |
BİLGİ TOPLUMU | S | | | | | | | * | * | * | | | |
BİLGİSAYAR BİLİMLERİNDE GÜNCEL KONULAR - I | S | * | * | * | | | | * | * | * | * | * | * |
BİLGİSAYAR BİLİMLERİNDE GÜNCEL KONULAR - II | S | * | * | * | | | | * | * | * | * | * | * |
BİLGİSAYAR CEBİRİ VE UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | |
BİLGİSAYAR GRAFİKLERİ | S | * | * | * | * | * | | | | * | | | |
BİLİM FELSEFESİ | S | | | | | | | | | | | | |
BİLİM TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
BİLİM TARİHİNDE TÜRK BİLİM ADAMLARI | S | | | | | | | | | * | | | |
BİLİMSEL YAZI TEKNİĞİ | S | | | | | | | | * | | | | |
BİLİŞİM HUKUKU | S | | | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BİLİŞİM SİSTEMLERİNDE GÜVENLİK | S | | | | | | | | | | | | |
BİREYSEL ÇALGI | S | | | | | | | | | * | | | |
BİYOİNFORMATİĞE GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
BULANIK MANTIK SİSTEMLERİ | S | * | * | | * | * | * | | | * | | | |
CİMNASTİK | S | | | | | | | | | * | | | |
COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİNE GİRİŞ | S | * | * | * | * | | | * | | | | * | |
ÇOKLU ORTAM SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DAĞITIK ALGORİTMALAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DERİN ÖĞRENME | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
DERLEYİCİ TASARIMI | S | * | | * | * | * | | | | * | | | |
DEVLET VE TOPLUM FELSEFESİ | S | | | | | | | | | | | | |
DIŞ TİCARET | S | | | | | | | | | | | | |
DOĞAL DİL İŞLEME | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
E-DEVLET UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | S | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİME GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
ENDÜSTRİYEL ELEKTRONİK UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | | | | | |
ENDÜSTRİYEL TASARIMA GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
E-TİCARET | S | * | | * | * | | | * | | * | | * | |
ETKİLİ İLETİŞİM | S | | | | | | | | | | | | |
EVRİMSEL HESAPLAMA | S | * | * | * | * | * | | * | | * | | | |
FELSEFE | S | | | | | | | * | * | * | | | |
FİNANSAL YÖNETİM | S | | | | * | | | | * | | | * | |
FOTOĞRAFÇILIK | S | | | | | | | | | * | | | |
GENEL İŞLETME | S | | | | | | | | | | | | |
GERÇEK ZAMANLI SİSTEMLER | S | * | * | * | * | | * | | | | | * | |
GEREKSİNİM MÜHENDİSLİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
GİRİŞİMCİLİK | S | | | | | | | * | | | | * | |
GÖMÜLÜ SİSTEMLER | S | * | * | * | * | * | * | | | | | * | |
GÖRÜNTÜ İŞLEMENİN TEMELLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | | | | | |
GRAF TEORİ VE UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | |
GÜZEL VE ETKİLİ KONUŞMA | S | | | | | | | | * | | | | |
HABERLEŞME TEKNOLOJİLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
HALKLA İLİŞKİLER | S | | | | | | | | * | | | | |
HESAPLAMALI SİNİRBİLİM | S | * | * | * | * | * | | | | * | | | |
HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI | S | | | | | | | | | | | | |
HÜCRESEL VE KABLOSUZ AĞLAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İLERİ İNGİLİZCE - I | S | | | | | | | | | | | | |
İLERİ İNGİLİZCE - II | S | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE KONUŞMA VE OKUMA | S | | | | | | | | | | | | |
İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ | S | * | * | * | * | * | | | | | | | |
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | * | |
İŞ HAYATI İÇİN YABANCI DİL | S | | | | | | | | * | | | | |
İŞ HUKUKU | S | | | | | | | * | * | * | * | * | * |
İŞ SÜREÇ YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İŞLETME YÖNETİMİ | S | | | | * | | | * | * | * | | * | |
KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ | S | | | | * | | | | | | | | |
KARAR DESTEK SİSTEMLERİ | S | * | | | * | * | | | | | | * | |
KARAR VERMEDE ANALİTİK YAKLAŞIMLAR | S | | | * | * | * | * | | | | | | |
KİŞİSEL GELİŞİM | S | | | | | | | * | * | * | * | | |
KONTROL TEORİSİ | S | * | * | * | * | * | * | * | | | | | |
KORO (TÜRK HALK MÜZİĞİ) | S | | | | | | | | | * | | | |
KORO (TÜRK SANAT MÜZİĞİ) | S | | | | | | | | | * | | | |
KRİPTOLOJİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KUANTUM HESAPLAMA | S | | | | | | | | | | | | |
KUANTUM HESAPLAMAYA GİRİŞ | S | * | * | * | | | | | | | | | |
KURUMSAL İLETİŞİM YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
LİSANS TEZİ - II | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
LİSANS TEZİ -I | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
LOJİSTİK BİLİŞİM SİSTEMLERİ | S | * | * | * | | * | | | | | | * | |
MAKİNE ÖĞRENMESİ VE İMGE TANIMA | S | * | * | * | * | | * | | | | | * | |
MAKİNE ÖĞRENMESİNE GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | | | | * | |
MESLEKİ YABANCI DİL - I | S | | | | | | | * | * | * | | | |
MESLEKİ YABANCI DİL - II | S | | | * | | | | | * | * | | | |
METİN DİL BİLİMİ | S | | | * | | | | | * | | | | |
METİN YAZARLIĞI | S | | | | | | | | * | | | | |
MOBİL PROGRAMLAMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
MODERN FİNANSMAN YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | * | | | | * | |
MODERN FİZİK | S | | * | | | | | | | | | | |
MODERN MANTIK | S | | | | | | | | * | | | | |
MUHASEBE BİLİŞİM SİSTEMLERİ | S | | | * | * | | | | | | | | |
MÜHENDİSLER İÇİN GENEL EKONOMİ | S | * | | * | * | | | | | * | | * | |
MÜHENDİSLİK ETİĞİ | S | | | | | | | | | | * | | * |
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
MÜZİK - I | S | | | | | | | | | | | | |
MÜZİK - II | S | | | | | | | | | | | | |
NESNELERİN İNTERNETİ VE UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
NESNEYE DAYALI TASARIM | S | * | | * | * | * | | * | * | * | * | * | |
OPTİMİZASYON TEKNİKLERİ | S | * | * | * | * | | | | | | | | |
ORTA ALMANCA-I | S | | | | | | | | | | | | |
ORTA ALMANCA-II | S | | | | | | | | | | | | |
ORTA FRANSIZCA-I | S | | | | | | | | | | | | |
ORTA FRANSIZCA-II | S | | | | | | | | | | | | |
OYUN PROGRAMLAMAYA GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OYUN TEORİSİ | S | | * | * | * | * | | | | | | | |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | S | | | | | | | | | | | | |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
PARALEL PROGRAMLAMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
PAZARLAMA İLKELERİ | S | | | | | | | | | * | | * | |
PROGRAMLANABİLİR MANTIK DENETLEYİCİLERİ | S | * | * | * | * | | | | | | | | |
PROJE YÖNETİMİ | S | | | | | | | | * | | | * | |
PSİKOLOJİYE GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM | S | | | | | | | | | | | | |
RESİM - I | S | | | | | | | | | | | | |
RESİM - II | S | | | | | | | | | | | | |
ROBOT SİSTEMLERİNE GİRİŞ | S | * | * | * | * | * | * | | | | | | |
SANAT TARİHİ | S | | | | | | | | * | * | | | |
SERVİS SİSTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
SEZGİSEL YÖNTEMLER VE UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | | | | | | | |
SINIF YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
SİSTEM SİMÜLASYONU | S | * | * | * | * | * | | | | | | | |
SOSYAL AĞ ANALİZİ | S | | * | * | * | * | * | * | | | | | |
SOSYOLOJİ | S | | | | | | | * | * | * | | | |
STRATEJİK HEDEFLERLE YÖNETİM | S | | | | | | | | | | | | |
TASARIM VE ANİMASYON | S | | | | | | | | | | | | |
TEMEL ALMANCA-I | S | | | | | | | | | | | | |
TEMEL ALMANCA-II | S | | | | | | | | | | | | |
TEMEL FRANSIZCA-I | S | | | | | | | | | | | | |
TEMEL FRANSIZCA-II | S | | | | | | | | | | | | |
TEMEL MUHASEBE | S | | | | | | | | | | | | |
TENİS | S | | | | | | | | | * | | | |
TOPLAM KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ | S | | | | | | | | * | * | | * | |
TÜRKİYE EKONOMİSİ VE AVRUPA BİRLİĞİ | S | | | | | | | * | * | * | | | |
UZMAN SİSTEMLER | S | * | * | * | * | * | | | | * | | | |
ÜRETİM BİLGİ SİSTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
ÜRETİM PLANLAMASI | S | | | * | * | * | | | * | | | | |
ÜRETİM YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
VERİ ANALİTİĞİ VE İŞ ZEKASI | S | | | | | | | | | | | | |
VERİ MADENCİLİĞİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
VOLEYBOL | S | | | | | | | | | * | | | |
YABANCI DİLDE OKUMA KONUŞMA | S | | | | | | | * | * | | | | |
YAPAY SİNİR AĞLARI | S | * | * | * | * | * | | * | | | * | * | |
YAPAY ZEKA | S | * | * | * | * | * | * | * | | | * | * | |
YARATICI DRAMA | S | | | | | | | | | | | | |
YATIRIM DEĞERLENDİRMESİ | S | | | | | | | | | | | * | |
YAZILIM KALİTE GÜVENCESİ | S | | | | | | | | | | | | |
YAZILIM KALİTE YÖNETİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ | S | * | * | * | * | | | * | * | * | * | * | * |
YÖNETİM VE ORGANİZASYON | S | | | | | | | | | | | | |
YÖNEYLEM ARAŞTIRMASI | S | * | | * | * | | | * | * | * | | * | |
YÜZME | S | | | | | | | | | | | | |