Ders Adı | Z/S | PY 01 | PY 02 | PY 03 | PY 04 | PY 05 | PY 06 | PY 07 | PY 08 | PY 09 | PY 10 | PY 11 | PY 12 |
20. YÜZYIL TÜRK ŞİİRİ | S | | | | | | | | | | | | |
AFETLER COĞRAFYASI VE YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
AFRİKA VE OKYANUSYA | S | | | | | | | | | | | | |
AKADEMİK TÜRKÇE - I | S | | | | | | | | | | | | |
AKADEMİK TÜRKÇE - II | S | | | | | | | | | | | | |
ALMANCA - I | S | | | | | | | | | | | | |
ALMANCA - II | S | | | | | | | | | | | | |
ALTAYİSTİĞE GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
AMERİKA COĞRAFYASI | S | | | | | | | | | | | | |
ANADOLU EL SANATLARI | S | | | | | | | | | | | | |
ANADOLU TÜRK SANATI | S | | | | | | | | | | | | |
ANADOLU UYGARLIKLARINA GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | | |
ANADOLU UYGARLIKLARINA GİRİŞ I | S | | | | | | | | | | | | |
ANADOLU'DA BİZANS SANATI | S | | | | | | | | | | | | |
ANTİK KENTLERDE KALICI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KORUMA | S | | | | | | | | | | | | |
ANTİK MİMARİ I | S | | | | | | | | | | | | |
ANTİK MİMARİ II | S | | | | | | | | | | | | |
ANTİK YUNAN VE ROMADA YAŞAM - I | S | | | | | | | | | | | | |
ANTİK YUNAN VE ROMADA YAŞAM - II | S | | | | | | | | | | | | |
ARAZİ ÇALIŞMASI V | S | | | | | | | | | | | | |
ARAZİ ÇALIŞMASI VI | S | | | | | | | | | | | | |
ARAZİ KULLANIMI VE PLANLAMASI | S | | | | | | | | | | | | |
ARKEOLOJİ TERİMLERİ - I | S | | | | | | | | | | | | |
ARKEOLOJİ TERİMLERİ - II | S | | | | | | | | | | | | |
ARKEOLOJİK ALANDA KORUMA OLGUSUNUN GELİŞİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
ASYA COĞRAFYASI | S | | | | | | | | | | | | |
BATI TÜRK YAZI DİLİ İLK DÖNEM METİNLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
BİLİM FELSEFESİ | S | | | | | | | | | | | | |
BİLİM TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
COĞRAFİ İSTATİSTİK | S | | | | | | | | | | | | |
ÇAĞDAŞ DÜNYA TARİHİ I | S | | | | | | | | | | | | |
ÇAĞDAŞ DÜNYA TARİHİ II | S | | | | | | | | | | | | |
ÇAĞDAŞ TÜRK DÜNYASI | S | | | | | | | | | | | | |
ÇEVRE POLİTİKALARI | S | | | | | | | | | | | | |
ÇEVRE TARİHİ ÇALIŞMALARI | S | | | | | | | | | | | | |
ÇEVRESEL ETKİ ANALİZİ | S | | | | | | | | | | | | |
DEMOGRAFİK ANALİZ YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
DEMOKRATİK GELİŞMELER VE TÜRKİYE | S | | | | | | | | | | | | |
DİLBİLİM AKIMLARI | S | | | | | | | | | | | | |
DOĞA KORUMA | S | | | | | | | | | | | | |
DOĞAL ORTAM BOZUNUMLARI | S | | | | | | | | | | | | |
DÜNYA EDEBİYATINDAN SEÇMELER | S | | | | | | | | | | | | |
DÜNYA MİTOLOJİLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
EDEBİYAT BİLİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
EDEBİYAT ELEŞTİRİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
EDEBİYAT VE MİTOLOJİ | S | | | | | | | | | | | | |
EDEBİYAT VE MUSİKİ | S | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | S | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİME GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
ELEŞTİREL DÜŞÜNCE | S | | | | | | | | | | | | |
ENERJİ KAYNAKLARI COĞRAFYASI | S | | | | | | | | | | | | |
ERKEN HIRİSTİYAN SANATI - I | S | | | | | | | | | | | | |
ERKEN HIRİSTİYAN SANATI - II | S | | | | | | | | | | | | |
ESKI BATI KÜLTÜR VE MEDENIYETI TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
ESKİ TÜRK ED.NESİR | S | | | | | | | | | | | | |
ESKİ TÜRKÇE CÜMLE BİLGİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
ESKİ YUNAN TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
ESKİÇAĞ AKDENİZ KÜLTÜR TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
ESTETİK VE SANAT | S | | | | | | | | | | | | |
FELSEFİ DÜŞÜNCENİN EVRİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
FRANSIZ EDEBİYATINA GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
FRANSIZCA - I | S | | | | | | | | | | | | |
FRANSIZCA - II | S | | | | | | | | | | | | |
GENEL SANAT TARİHİ - I | S | | | | | | | | | | | | |
GENEL SANAT TARİHİ - II | S | | | | | | | | | | | | |
GÜNDELİK HAYATIN TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
GÜZEL VE ETKİLİ KONUŞMA | S | | | | | | | | | | | | |
HALK BİLİMİ MÜZECİLİĞİ | S | | | | | | | | | | | | |
HAREZM TÜRKÇESİ | S | | | | | | | | | | | | |
HELLENİSTİK DÖNEM KÜLTÜRÜ | S | | | | | | | | | | | | |
HEYKEL SANATINA GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
İLETİŞİM KURAMLARI | S | | | | | | | | | | | | |
İLETİŞİME GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
İLKÇAĞ TARİHİNE GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZ EDEBİYATINA GİRİŞ | S | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE - I | S | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE - II | S | | | | | | | | | | | | |
İNGİLİZCE YAZIM TEKNİKLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
İNSAN HAKLARI TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ - I | S | | | | | | | | | | | | |
İSLAM ÖNCESİ TÜRK TARİHİ - II | S | | | | | | | | | | | | |
İSLAM SANATINDA RESİM | S | | | | | | | | | | | | |
İSLAM TARİHİNE GİRİŞ - I | S | | | | | | | | | | | | |
İSLAM TARİHİNE GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | | |
JEOMORFOLOJİK HARİTALAR | S | | | | | | | | | | | | |
KENT VE KENTLEŞME SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | | |
KIRGIZ KÜLTÜRÜ VE MANAS DESTANI | S | | | | | | | | | | | | |
KLASİK SOSYOLOJİDE TEMEL KAVRAMLAR | S | | | | | | | | | | | | |
KLASİK ŞİİRDEN GÜNCEL HAYATA | S | | | | | | | | | | | | |
KORUMA VE ONARIM İLKELERİ - I | S | | | | | | | | | | | | |
KORUMA VE ONARIM İLKELERİ - II | S | | | | | | | | | | | | |
KÜRESEL ISINMA VE İKLİM DEĞİŞİKLİKLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
KÜRESELLEŞME VE KALKINMA | S | | | | | | | | | | | | |
KÜRESELLEŞME VE KÜLTÜREL MİRAS | S | | | | | | | | | | | | |
MEKAN SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
MEKANSAL EKOLOJİ | S | | | | | | | | | | | | |
MESLEKİ İNGİLİZCE I | S | | | | | | | | | | | | |
MESLEKİ İNGİLİZCE II | S | | | | | | | | | | | | |
METİN YAZARLIĞI | S | | | | | | | | | | | | |
MİMAR SİNAN VE ESERLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
MİTOLOJİYE GİRİŞ - I | S | | | | | | | | | | | | |
MİTOLOJİYE GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | | |
ORTADOĞU COĞRAFYASI | S | | | | | | | | | | | | |
OSEANOGRAFYA | S | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI KÜLTÜR VE MEDENİYETİ TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI MODERNLEŞMESİ | S | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI SANATI BATI SANATI İLİŞKİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI SANATINA GİRİŞ - I | S | | | | | | | | | | | | |
OSMANLI SANATINA GİRİŞ - II | S | | | | | | | | | | | | |
OSMANLILAR VE AVRUPA | S | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | S | | | | | | | | | | | | |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
PSİKOLOJİNİN TEMELLERİ I | S | | | | | | | | | | | | |
PSİKOLOJİNİN TEMELLERİ II | S | | | | | | | | | | | | |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM | S | | | | | | | | | | | | |
SANAT TARİHİ KAVRAMLARI - I | S | | | | | | | | | | | | |
SANAT TARİHİ KAVRAMLARI - II | S | | | | | | | | | | | | |
SELÇUKLU DEVRİ TÜRK TARİHİ | S | | | | | | | | | | | | |
SINIF YÖNETİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
SİBİRYA HALK KÜLTÜRÜ VE ŞAMANİZM | S | | | | | | | | | | | | |
SİNEMA SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
SİYASAL DÜŞÜNCENİN EVRİMİ | S | | | | | | | | | | | | |
SİYASET FELSEFESİ | S | | | | | | | | | | | | |
SİYASİ COĞRAFYA | S | | | | | | | | | | | | |
SÜRDÜRÜLEBİLİR SOSYAL KALKINMA | S | | | | | | | | | | | | |
SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM | S | | | | | | | | | | | | |
TARİHTEN BUGÜNE TÜRK DİLİNİN YURTLARI | S | | | | | | | | | | | | |
TEKNOLOJİ FELSEFESİ | S | | | | | | | | | | | | |
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | S | | | | | | | | | | | | |
TOPLUMSAL VE KÜLTÜREL DEĞİŞME | S | | | | | | | | | | | | |
TURİZM SOSYOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DESTANLARI | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DİL VE KÜLTÜRÜNÜN KAYNAKLARI | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DİLİNİN SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DİLİNİN SÖZ VARLIĞI | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DİLİNİN VE LEHÇELERİNİN SORUNLARI | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DÜNYASI COĞRAFYASI | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DÜNYASI COĞRAFYASININ JEOPOLİTİĞİ | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DÜNYASI EDEBİYATINA YÖN VEREN ŞAHSİYETLER | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK DÜNYASINDA MİZAH GELENEĞİ VE MİZAH TİPLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK MİTOLOJİSİ | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRK TOPLULUKLARI VE TÜRK LEHÇELERİNİN GÜNCEL PROBLEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRKÇE VE YENİ MEDYA | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRKÇENİN GİZEMLİ DÜNYASI | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRKÇENİN GÜCÜ VE ZENGİNLİĞİ | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRKİYE'DE GÖÇ VE DEMOGRAFİK DEĞİŞİM | S | | | | | | | | | | | | |
TÜRKLERLE TÜRKÇENİN GÖÇÜ VE SÜRGÜNÜ | S | | | | | | | | | | | | |
ULAŞIM COĞRAFYASI | S | | | | | | | | | | | | |
UYGULAMALI KLİMATOLOJİ | S | | | | | | | | | | | | |
UZAKTAKİ YAKINLARIMIZ, SİBİRYA TÜRKLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
UZAKTAN ALGILAMA | S | | | | | | | | | | | | |
ÜSLUP İNCELEMESİ | S | | | | | | | | | | | | |
YAZI VE TÜRK YAZI SİSTEMİ | S | | | | | | | | | | | | |
YEREL TARİH ARAŞTIRMALARI I | S | | | | | | | | | | | | |
YEREL TARİH ARAŞTIRMALARI II | S | | | | | | | | | | | | |
YOK OLMAYA YÜZ TUTMUŞ TÜRK DİLLERİ | S | | | | | | | | | | | | |
ZAMAN – TAKVİM VE TÜRK DÜNYASI | S | | | | | | | | | | | | |