Weeks | Topics |
1 |
Giriş
|
2 |
Dünyada ve Türkiye’de bilim eğitiminde çocuk edebiyatının gelişimi.
|
3 |
Dünyada ve Türkiye’de bilim eğitiminde çocuk edebiyatının gelişimi.
|
4 |
Çocukluk evresinde, nitelikli çocuk kitaplarıyla tanışmanın önemi.
|
5 |
Çocukluk evresinde, nitelikli çocuk kitaplarıyla tanışmanın önemi.
|
6 |
Bilim çocuk kitaplarında bulunması gereken özellikler tasarım
|
7 |
Bilim çocuk kitaplarında bulunması gereken özellikler tasarım
|
8 |
Arasınav
|
9 |
Niteliksiz bilim çocuk kitaplarının örneklerle gösterilmesi ve bunların çocukların gelişim özellikleri üzerindeki olumsuz etkilerinin tartışılması.
|
10 |
Niteliksiz bilim çocuk kitaplarının örneklerle gösterilmesi ve bunların çocukların gelişim özellikleri üzerindeki olumsuz etkilerinin tartışılması.
|
11 |
Öğretmen adaylarının, okuduğu-incelediği kitapların yaş gruplarına göre çocuklara uygunluğunun ve bunların çocukların hangi gelişimlerine katkı sağlayacağının belirlenmesine yönelik çalışmalar.
|
12 |
Öğretmen adaylarının, okuduğu-incelediği kitapların yaş gruplarına göre çocuklara uygunluğunun ve bunların çocukların hangi gelişimlerine katkı sağlayacağının belirlenmesine yönelik çalışmalar.
|
13 |
Öğretmen adaylarının, okuduğu-incelediği kitapların yaş gruplarına göre çocuklara uygunluğunun ve bunların çocukların hangi gelişimlerine katkı sağlayacağının belirlenmesine yönelik çalışmalar.
|
14 |
Öğretmen adaylarının, okuduğu-incelediği kitapların yaş gruplarına göre çocuklara uygunluğunun ve bunların çocukların hangi gelişimlerine katkı sağlayacağının belirlenmesine yönelik çalışmalar.
|