Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
NOB 613NÖROLOJİK BİLİMLER DERGİ KULUBÜ1 + 01. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Doktora
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Sinir biliminde yeni konularla ilgili aktif tartışmayı amaçlamaktadır
Ders İçeriği Grup üyeleri, yüksek impakt faktörlü dergilerde yanınlanan araştırma makalelerini tartışacak ve kritik edecektir
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Bilimsel bir makaleyi kritik ederek okumayı ögrenir ve geliştirir
2Etkin bilimsel sunu yapma becerisini kazanır ve geliştirir
3Ögrenciler ve Öğretim Üyeleri arasındaki etkileşimi teşvik eder

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11
ÖK 001551 2 52352
ÖK 002551 3 21122
ÖK 003553   32131
Ara Toplam15155 5 1055105
Katkı55202032232

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14114
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14228
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)42288
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Bahar1ESAT ADIGÜZEL
Detay 2016-2017 Bahar1ESAT ADIGÜZEL
Detay 2016-2017 Güz1ESAT ADIGÜZEL
Detay 2014-2015 Bahar1ESAT ADIGÜZEL
Detay 2012-2013 Bahar1ESAT ADIGÜZEL


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
NOB 613 NÖROLOJİK BİLİMLER DERGİ KULUBÜ 1 + 0 1 Türkçe 2019-2020 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. ESAT ADIGÜZEL adiguzel@pau.edu.tr TIP D0106 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Sinir biliminde yeni konularla ilgili aktif tartışmayı amaçlamaktadır
İçerik Grup üyeleri, yüksek impakt faktörlü dergilerde yanınlanan araştırma makalelerini tartışacak ve kritik edecektir
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Ornek bir makalede asagidaki sorularin yanitlarini bulmak: - Arastirmanin sorusu (lari) nedir? – Arastirmanin amaci veya hipotezi (hipotezleri) net olarak belirtilmis mi? – Arastirmanin dizayni ve kullanilan metodlar uygun mu? –Arastirmacilar sonuclarini nasil yorumlamislar? – Elde edilen sonuclar, var olan bilgi birikimine nasil katkida bulunuyor?
2 Sinir bilimi ile ilgili son yillarda yapilmis yeni bir arastirma makalesinin sunumu ve analizi
3 Sinir bilimi ile ilgili son yillarda yapilmis yeni bir arastirma makalesinin sunumu ve analizi
4 Sinir bilimi ile ilgili son yillarda yapilmis yeni bir arastirma makalesinin sunumu ve analizi
5 Sinir bilimi ile ilgili son yillarda yapilmis yeni bir arastirma makalesinin sunumu ve analizi
6 Sinir bilimi ile ilgili son yillarda yapilmis yeni bir arastirma makalesinin sunumu ve analizi
7 Sinir bilimi ile ilgili son yillarda yapilmis yeni bir arastirma makalesinin sunumu ve analizi
8 Sinir bilimi ile ilgili son yillarda yapilmis yeni bir arastirma makalesinin sunumu ve analizi
9 Sinir bilimi ile ilgili son yillarda yapilmis yeni bir arastirma makalesinin sunumu ve analizi
10 Sinir bilimi ile ilgili son yillarda yapilmis yeni bir arastirma makalesinin sunumu ve analizi
11 Sinir bilimi ile ilgili son yillarda yapilmis yeni bir arastirma makalesinin sunumu ve analizi
12 Sinir bilimi ile ilgili son yillarda yapilmis yeni bir arastirma makalesinin sunumu ve analizi
13 Sinir bilimi ile ilgili son yillarda yapilmis yeni bir arastirma makalesinin sunumu ve analizi
14 Genel değerlendirme
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları