Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
STM 800DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ8 + 05. Yarıyıl10

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Doktora
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı
Ders İçeriği
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1-
1-
1-
1-
1-
1-

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09
ÖK 001         
Ara Toplam         
Katkı000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)813104
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)61378
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)61378
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






260

10
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Güz1FİKRİ GÜL
Detay 2019-2020 Güz2FATİH SULTANMEHMET ÖZTÜRK
Detay 2019-2020 Güz3MİLAY KÖKTÜRK
Detay 2019-2020 Güz4MEHMET ALİ SARI


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
STM 800 DOKTORA UZMANLIK ALAN DERSİ 8 + 0 1 Türkçe 2019-2020 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. FİKRİ GÜL fgul@pau.edu.tr FEN B0108 Dersin Devam Yüzdesi : %60
Amaç
İçerik
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Çalışma alanıyla ilgili tez hazırlar
2 Çalışma alanını belirlemek için ön hazırlık olarak farklı konularda araştırma yapar. Konulardan uygun olanı seçer. Çalışma alanını tam olarak belirler. Çalışma konusuyla ilgili olarak yapılan yayınları inceler.
3 Konuyla ilgili kaynak taraması yapabilecek ve yayınları değerlendirebilecektir. Konuyla ilgili yapılan yayınlarda ulaşılan sonuçlar ele alır. Konuyla ilgili yapılan yayınlarda eksik kalan yönleri belirleyebilecektir.
4 İncelenecek konunun tam olarak adını koyabilecektir. Çalışma konusunun bilime getireceği yenilikleri tartışabilir. Konuyu araştırma yöntemlerini belirleyebilecektir.
5 Çalışma planı hazırlayabilecektir. Çalışma planına uygun ana ve alt başlıklar belirleyebilecektir. İncelenecek konunun materyallerini toplayabilir ve değerlendirebilir.
6 İncelenecek konunun çalışmasını yapabilir.
7 Toplanan materyallerin değerlendirmesini yapabilecektir.
8 Ele alınan konunun yazımına başlayabilir.
9 Değerlendirme ve sonuç bölümlerini oluşturur. Çalışmaya uygun giriş ve önsöz bölümlerini oluşturabilir.
10 Konu yazımında karşılaşılan sorunları tartışabilir. Yazımda karşılaşılan sorunları giderilmeye çalışır ve düzeltmeleri yapabilir. Yazımı tamamlanan çalışmayı gözden geçirir. Gözden geçirilen çalışmayı basıma hazır hale getirir.
11 Konu yazımında karşılaşılan sorunları tartışabilir. Yazımda karşılaşılan sorunları giderilmeye çalışır ve düzeltmeleri yapabilir. Yazımı tamamlanan çalışmayı gözden geçirir. Gözden geçirilen çalışmayı basıma hazır hale getirir.
12 Konu yazımında karşılaşılan sorunları tartışabilir. Yazımda karşılaşılan sorunları giderilmeye çalışır ve düzeltmeleri yapabilir. Yazımı tamamlanan çalışmayı gözden geçirir. Gözden geçirilen çalışmayı basıma hazır hale getirir.
13 Konu yazımında karşılaşılan sorunları tartışabilir. Yazımda karşılaşılan sorunları giderilmeye çalışır ve düzeltmeleri yapabilir. Yazımı tamamlanan çalışmayı gözden geçirir. Gözden geçirilen çalışmayı basıma hazır hale getirir.
14 Konu yazımında karşılaşılan sorunları tartışabilir. Yazımda karşılaşılan sorunları giderilmeye çalışır ve düzeltmeleri yapabilir. Yazımı tamamlanan çalışmayı gözden geçirir. Gözden geçirilen çalışmayı basıma hazır hale getirir.
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları