Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
SNO 578ÖĞRENME STİLLERİ VE STRATEJİLERİ3 + 02. Yarıyıl6

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Yüksek Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı -.
Ders İçeriği -.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Öğrenme stratejilerini tanımlayabilme.
2Öğrenme stratejilerini sınıflandırabilme.
3Öğrenme stratejilerinin etkililiğinin farkına varabilme.
4Öğrenme stratejilerinin öğretimi ile ilgili yaklaşımlar bilgisi
5Öğrenme stratejilerinin kullanabilme.
6Öğrenme stillerini tanımlayabilme
7Öğrenme stilleri ile ilgili modeller bilgisi.
8Kendi öğrenme stilinin farkına varabilme.
9Öğrenme stillerine göre ders etkinlikleri tasarlayabilme

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03
ÖK 00115 
ÖK 0021  
ÖK 0031  
ÖK 0041  
ÖK 0051  
ÖK 0061  
ÖK 0071  
ÖK 0085 5
ÖK 0091 5
Ara Toplam13510
Katkı111

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ödevler13636
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)815120
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






156

6
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2021-2022 Bahar1EMEL SARITAŞ
Detay 2020-2021 Bahar1BİRSEN DOĞAN


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
SNO 578 ÖĞRENME STİLLERİ VE STRATEJİLERİ 3 + 0 1 Türkçe 2021-2022 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi EMEL SARITAŞ esaritas@pau.edu.tr EGT A0233-10 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç -.
İçerik -.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Ders planının yapılması
2 Öğrenme Stratejisinin Tanımı
3 Öğrenme Stratejileri İle İlgili Sınıflamalar
4 Başlıca Öğrenme Stratejileri
5 Öğrenme Stratejilerinin Etkililiği
6 Öğrenme Stratejilerinin Öğretimi İle İlgili Yaklaşımlar
7 Öğrenme Stratejilerinin Öğretimi İle İlgili Yaklaşımlar
8 Araştırma ödevlerinin sunulması
9 Öğrenme Stillerinin Tanımı
10 Kolb’ün Öğrenme Stili Modeli
11 Dunn ve Dunn’ın Öğrenme Stili Modeli
12 Gregorc Öğrenme Stili Modeli-VAK Öğrenme Stili Modeli
13 Grasha ve Richman Öğrenme Stili Modeli Lemire'in öğrenme stilleri
14 Araştırma ödevlerinin sunulması
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları