Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
BUSI 420ULUSLARARASI PAZARLAMA KANALLARI3 + 06. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Uluslar arası pazarlama günümüz dinamik dünyasında hayatta kalmak ve büyümek isteyen firmalar için gerekli bir hal almıştır. Dünya pazarları değişiyor. Bir yandan yeni rakipler ortaya çıkarken öte yandan eski rakipler birleşmeler, ele geçirmeler ve bütünleşmelerle güç kazanıyor. Küresel köy küresel pazaryerine dönüşüyor. Bu dersin amacı, uluslar arası pazarlamadaki zorluk ve fırsatları tanıtmaktır.
Ders İçeriği 1. Giriş: Uluslararası pazarlama kavramı 2. Uluslararası pazarlama kararlarını etkileyen faktörler 3. Uluslararası ticaret teorileri 4. Uluslararası pazarlama stratejisi 5. Uluslararası ürün politikaları 6. Dağıtım: dış pazarlara giriş metotları 7. Uluslararası pazarda fiyatlandırma 8. Uluslararası tutundurma
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Uluslar arası pazarlamaya ilişkin temel kavramları öğrenir.
2Uluslar arası pazar çevresini tanır.
3Uluslar arası pazarlama yönetiminin öğrenir.
4Dış pazarlar giriş yöntemlerinin öğrenir.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11
ÖK 00154 541345  
ÖK 00255 545545  
ÖK 003555455451  
ÖK 00455 5354452 
Ara Toplam201951916161617162 
Katkı55154444410

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14456
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11515
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11717
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları