Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
PZR 253PAZARLAMA ARAŞTIRMASI2 + 13. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Öğrencilerin, pazarlama araştırması yöntemleri hakkında bigi sahibi olması, toplanan verileri yorumlayabilmesi
Ders İçeriği Pazar araştırmalarının önemi, problemin belirlenmesi ve hipotez belirleme, araştırma modelleri, veri türleri, veri kaynakları ve örnekleme, birincil ve ikincil veri toplama yöntemleri, pazarlama araştırmalarında ölçme ve kavramlarını kavrama, verilerin analize hazırlanması, analiz edilmesi ve araştırma raporu hazırlanması, pazarlama araştırmasının denetimi ve türleri
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Araştırma için gerekli verileri toplama yeteneği kazanılır.
2Pazarlama araştırması analizlerini yapabilecek yetenek kazanılır.
3Araştırma raporu hazırlama, sunma ve problem çözme yeteneği kazandırılır

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13
ÖK 001    53   3   
ÖK 002    53   4   
ÖK 003    54   4   
Ara Toplam    1510   11   
Katkı0000530004000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14456
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14456
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)199
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)199
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları