Resources | Resources Language |
Açıkgöz, K.Ü. (1996), Etkili Öğrenme ve Öğretme, İzmir: Kanyılmaz Matbaası. | Türkçe |
Doğan, B. (2022). Okuduğunu anlama stratejileri. B. Doğan (Eds.). Okuma Öğretimi (5. Bölüm). Eğiten Kitap | Türkçe |
Doğan, B. (2006). “Strateji öğretiminin, işbirlikli ve geleneksel sınıflarda okuduğunu anlama becerileri üzerindeki etkileri”, Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6(23), 82-93. | Türkçe |
Doğan, B (2003). “Strateji öğretiminin, işbirlikli ve geleneksel sınıflarda, başarı güdüsü üzerindeki etkileri”, Eğitim Araştırmaları Dergisi, 3(11), 128-133. | Türkçe |
Doğan, B. (2002). “Okuduğunu anlama stratejisinin öğretimi ile ilgili alanyazın taraması”, Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, XV(1), 97-107. | Türkçe |
Doğan, B. (2002). Strateji Öğretiminin İşbirlikli ve Geleneksel Sınıflarda Okuduğunu Anlama Becerileri, Güdü ve Hatırda Tutma Üzerindeki Etkileri, Yayımlanmamış Doktora Tezi, İzmir:Dokuz Eylül Üniversitesi | Türkçe |
Doğan, B., Yıldırım, K, Çermik, H., Ateş, S. (2018a). “Okuma çemberleri: Niçin ve nasıl? Örnek bir uygulama”, Ana Dili Eğitimi Dergisi, 6 (3), 747-765. | Türkçe |
Dogan, B., Kaya-Tosun, D. (2020). “An effective method in improving social skills: Literature circles”, International Journal of Educational Methodology, 6(1), 199-206. | Türkçe |
Collins, M. & Cheek, E.H. (1999). Reading instruction. New York: The McGraw-Hill Companies, Inc. | Türkçe |
Daniels, H. (2002). Literature circles voice and choice in book clubs and reading groups (2nd Edition). Ontario: Pembroke Publishers. | Türkçe |