Resources | Resources Language |
Sucuoğlu, B. ve Bakkaloğlu, H. (Ed.). (2013). Okul öncesinde kaynaştırma: Ne, ne zaman, nerede, neden, nasıl, kim? Ankara: Kök Yayıncılık.
| Türkçe |
Batu, S., Çolak, A. ve Odluyurt, S. (2012). Özel gereksinimli çocukların kaynaştırılması. Ankara: Vize Yayıncılık. | Türkçe |
Batu, S. (Ed.) (2019). Kaynaştırma ortamlarında uygulamalar. Ankara: Vize Akademik. | Türkçe |
Sucuoğlu, B. ve Kargın, T. (2006). İlköğretimde kaynaştırma uygulamaları: Yaklaşımlar, yöntemler, teknikler. İstanbul: Morpa. | Türkçe |
Odluyurt, S. (Ed.). (2015). Kaynaştırma eğitiminde uygulamaları davranış analizi. Ankara: Eğiten Kitap. | Türkçe |
Aldemir-Fırat, Ö. (2020). Gelişimsel yetersizliği olan çocuklarda verimliliği sağlama: Küçük grup öğretim düzenlemesi ve gözleyerek öğrenme. Anadolu Journal of Educational Sciences International, 10(1), 729-762. doi: 10.18039/ajesi.682143 | Türkçe |
Aldemir Fırat, Ö., & Odluyurt, S. (2017). Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda öncül-temelli uygulamalar: Alanyazın incelemesi. Kesit Akademi Dergisi, 3(11), 32-47. doi: http://dx.doi.org/10.18020/kesit.1288 | Türkçe |