Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
FEL 615SEMBOL VE DİL 3 + 03. Yarıyıl7,5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Doktora
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Sembolik Formlar Felsefesinin temel problemlerini, onlara önerilen belli başlı çözümleri tartışıp değerlendirmek, yeterli bulunmayan noktalarda yeni çözümler üretmek.
Ders İçeriği Sembolik Formlar Felsefesinin temel problemleri için ortaya atılan belli başlı görüşlerin tartışılması,Ernst Cassirer’in sembolik formlar felsefesi üzerine genel yorumlar; sembolik formlar felsefesi metinlerinin incelenmesi.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1sembolik formlar felsefesinin temel problemlerini, onlara önerilen belli başlı çözümleri kavrar.
2Sembolik formlar felsefesinin temel problemlerini kavrar
3Felsefe tarihinde sembolik formlar felsefesinin önemini kavrar,
4Sembolik formlar ve felsefe arasındaki ilişkiyi bilir
5Sembolik formlar ile felsefe arasındaki ilişkiyi analiz eder

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09
ÖK 001         
ÖK 002         
ÖK 003         
ÖK 004         
ÖK 005         
Ara Toplam         
Katkı000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)31339
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)31339
Ödevler41352
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11313
Arasınav11313
Sunum31339
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






195

7,5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Güz1MİLAY KÖKTÜRK


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
FEL 615 SEMBOL VE DİL 3 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Prof. Dr. MİLAY KÖKTÜRK mkokturk@pau.edu.tr FEN B0104 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Sembolik Formlar Felsefesinin temel problemlerini, onlara önerilen belli başlı çözümleri tartışıp değerlendirmek, yeterli bulunmayan noktalarda yeni çözümler üretmek.
İçerik Sembolik Formlar Felsefesinin temel problemleri için ortaya atılan belli başlı görüşlerin tartışılması,Ernst Cassirer’in sembolik formlar felsefesi üzerine genel yorumlar; sembolik formlar felsefesi metinlerinin incelenmesi.
Haftalık Konu Başlıkları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları