1 | Bloom’un düzenlenmiş (revize edilmiş) taksonomisine göre fen bilimleri öğretim programını yorumlar. |
2 | Öğretim programı gereksinimlerini ve yapısının öğrenme ortamlarında kullanımına örnek vererek açıklar. |
3 | Fen bilimleri eğitimi alanındaki problemleri tanımlar. |
4 | Arama motorlarını araştırma amaçlı olarak kullanır. |
5 | Fen bilimlerine yönelik e-dergileri ve bültenleri, Grafik Düzenleyicileri ders amaçlı kullanımını planlar. |
6 | Fen bilimleri eğitimi alanındaki problemlerine metodolojik çözümler önerir |
7 | Fen ve teknoloji eğitimi alanında düzenli literatür tarama alışkanlığını kazanır |
8 | Fen bilimleri eğitimine ilişkin ulusal problemlere çözüm üretme istek ve bilinci kazanır. |
9 | Fen bilimleri eğitiminde problemleri tespit edebilir ve bunlara bilimsel çözüm yolları arar. |
10 | Fen bilimleri eğitimi alanında bir araştırma yürütebilir ve bulgularını sunar |