1 | Stres, tükenmişlik, kaygı, uyarılmışlık kavramlarını ve süreçleri tanımlar. |
2 | Stres, tükenmişlik, kaygı, uyarılmışlık kuramlarını bilir. |
3 | Stres, tükenmişlik, kaygı, uyarılmışlığın nedenlerini ve sonuçlarını bilir. |
4 | Stres, tükenmişlik ve kaygıyı nasıl yönlendireceğini ve müdahale edeceğini bilir. |
5 | Kişisel gözlemlerini ve literatür bilgisini iyi bir şekilde bütünleştirir, mantıklı şekilde yorum yapabilir. |
6 | Stres, tükenmişlik, kaygı, uyarılmışlık kavramları hakkında farkındalığı artar. |
7 | Araştırma konusuyla ilgili güncel araştırmaları takip edebilir. |
8 | Sınıf arkadaşlarıyla uyumlu şekilde çalışabilir. |
9 | Yeni araştırma fikirleri ortaya koyar. |
10 | Doğru bilgiye nasıl ulaşacağını bilir. |
11 | Etik ilkelerden taviz vermez |
12 | Literatür bilgisine dayanarak tartışabilir. |