Hafta | Konular |
1 |
Pazarlama İletişimi karması içinde medya: Rolü, işlevi, planlaması, dinamikleri
|
2 |
Pazarlama İletişimi karması içinde medya: Rolü, işlevi, planlaması, dinamikleri
|
3 |
Medya planlama dünyasında transformasyon: Medya’ da değişim, teknoloji etkisi, tüketici etkisi
|
4 |
planlama” : Altenatif mecralar, WOM (Kulaktan kulağa iletişim
|
5 |
Sosyal Medya: nedir? Ne değildir?, sosyal medyada içerik, sosyal medyada var olmak, SEO’ ya katkısı
|
6 |
Sosyal medya süreçleri: Dinleme, analiz ve yorumlama
|
7 |
Sosyal medya süreçleri: Angajman
|
8 |
Sosyal Medya ve marka itibar yönetimi: proaktivite/ reaktivite, kriz anları
|
9 |
Sosyal Medya ve “ diğer medya” nın entegrasyonu: başka dinamikler/benzer amaçlar
|
10 |
Sosyal Medya ve “ diğer medya” nın entegrasyonu: başka dinamikler/benzer amaçlar
|
11 |
Sosyal Medya Kampanyalarına ilişkin örnek olaylar
|
12 |
B2B Pazarlama ve Sosyal Medya: B2B/B2C ayırımı ve temel dinamikler
|
13 |
B2B Pazarlama ve Sosyal Medya: B2B dünyasında sosyal medyanın rolü
|
14 |
B2B Pazarlama ve Sosyal Medya yolu ile talep yaratma
|