1 | Öğrenme güçlüğünü tanımlar. |
2 | Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin özelliklerini betimler. |
3 | Öğrenme güçlüklerini sınıflandırır. |
4 | Öğrenme güçlüğünün nedenlerini, sıklığını ve yaygınlığını açıklar. |
5 | Öğrenme güçlüğü olan bireyleri tanılama ve eğitsel değerlendirme süreçlerini açıklar. |
6 | Öğrenme güçlüğü olan bireylerde erken müdahalenin önemini açıklar. |
7 | Öğrenme güçlüğünde ekip çalışması ve işbirliği sürecinin önemini açıklar. |
8 | Öğrenme güçlüğü olan bireylerin eğitimlerinde kullanılan bilimsel dayanaklı uygulamaları, diğer uygulamalardan ayırt eder. |
9 | Öğrenme güçlüğü olan bireylerin akademik (okuma, yazma ve matematik) becerilerini destekleme sürecini açıklar. |
10 | Öğrenme güçlüğü olan bireylerin akademik olmayan becerilerini destekleme sürecini açıklar. |