Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HIT 104PAZARLAMA İLETİŞİMİ3 + 02. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Hedef kitlelerin bilgi, tutum ve davranışlarını etkilemek suretiyle onları belli kavram, eylem, ürün ya da hizmetleri kabul etmeye ikna etmeye yönelik tüm pazarlama iletişimi araçlarını ele almak
Ders İçeriği Pazarlama İletişimi ve kapsamı; Pazarlama iletişimi süreci; Pazarlama İletişimindeki Yeni Eğilimler ve Uygulamalar; Bütünleşik Pazarlama İletişimi; ; Pazarlama karması unsurları ile gerçekleştirilebilecek pazarlama iletişimi faaliyetleri
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Pazarlama iletişiminin önemini ve kapsamını yorumlar
2Pazarlama iletişimi yaklaşım ve uygulamalarını tartışır.
3Pazarlama iletişiminde yeni eğilimleri ve uygulamaları yorumlar.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15
ÖK 0015 4        4   
ÖK 0025 4        4   
ÖK 0035 4        4   
Ara Toplam15 12        12   
Katkı504000000004000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11818
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11818
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Bahar2ALİ ALPER AKGÜN
Detay 2022-2023 Bahar1ALİ ALPER AKGÜN
Detay 2021-2022 Bahar1ALİ ALPER AKGÜN


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HIT 104 PAZARLAMA İLETİŞİMİ 3 + 0 2 Türkçe 2023-2024 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi ALİ ALPER AKGÜN aakgun@pau.edu.tr TUR A0022 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Hedef kitlelerin bilgi, tutum ve davranışlarını etkilemek suretiyle onları belli kavram, eylem, ürün ya da hizmetleri kabul etmeye ikna etmeye yönelik tüm pazarlama iletişimi araçlarını ele almak
İçerik Pazarlama İletişimi ve kapsamı; Pazarlama iletişimi süreci; Pazarlama İletişimindeki Yeni Eğilimler ve Uygulamalar; Bütünleşik Pazarlama İletişimi; ; Pazarlama karması unsurları ile gerçekleştirilebilecek pazarlama iletişimi faaliyetleri
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Giriş
2 İletişim Kavramı ve Türleri
3 İletişim Süreci ve Boyutları
4 Algı, Algılama, İmaj
5 Örnek Olay ve Uygulama
6 Değişen Tüketim Anlayışı, Dönüşen Tüketici
7 Pazarlama İletişimi Kavramı ve Özellikleri
8 Pazarlama İletişimi Modeli
9 Pazarlama İletişimi Planı
10 Bütünleşik Pazarlama İletişimi
11 Pazarlama Karması Unsurlarının İletişim Boyutları-Ürünle İletişim
12 Pazarlama Karması Unsurlarının İletişim Boyutları-Fiyatla İletişim
13 Pazarlama Karması Unsurlarının İletişim Boyutları-Dağıtımla İletişim
14 Satış Geliştirme ve Kişisel Satış
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
ODABAŞI, Yavuz, OYMAN, Mine. Pazarlama İletişimi Yönetimi. Mediacat YayınlarıTürkçe
TAŞOĞLU, Nihal Paşalı. Pazarlama İletişimi (Bütünleşik Bir Yaklaşım).Detay YayıncılıkTürkçe
BLYTHE, Jim. Essentials of Marketing Communication. Prentice Hall Financial TimesTürkçe
BALTACIOĞLU, Tunçdan, ASLAN, Melike Demirbağ. İyi İletişim=İyi Pazarlama. Mediacat YayınlarıTürkçe
VARDAR, Nükhet. Marka Fotoğrafları. Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları.Türkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları