Hafta | Konular |
1 |
Tüketim Olgusunun Kavramsallaştırılması için Tüketimle İlgili Zihinsel Şemanın Mevcut Bilgilerden Yola Çıkılarak Canlandırılması
|
2 |
Tüketim Olgusunun Kavramsallaştırılması için Tüketimle İlgili Zihinsel Şemanın Mevcut Bilgilerden Yola Çıkılarak Canlandırılması
|
3 |
Tüketimle İlgili İlişkisel Kavramsal Örüntü Ağının Oluşturulması
|
4 |
Tüketimle İlgili İlişkisel Kavramsal Örüntü Ağının Oluşturulması
|
5 |
Tüketimle İlgili İlişkisel Kavramsal Örüntü Ağının Oluşturulması
|
6 |
Değişen ve dönüşen ekonomik sistem içinde tüketime bakış ve tüketimin kuramsallaştırılması
|
7 |
Kapitalizm ve Kapitalizme Karşı Temel Eleştiriler
|
8 |
Kapitalist dönemler içinde tüketim olgusunun değişimi
(1) Modern Dönem ve Dönemin Tüketim Anlayışı-1
|
9 |
Kapitalist dönemler içinde tüketim olgusunun değişimi
(1) Modern Dönem ve Dönemin Tüketim Anlayışı-2
|
10 |
Kapitalist dönemler içinde tüketim olgusunun değişimi
(2) Post-Modern Dönem ve Dönemin Tüketim Anlayışı
|
11 |
Kültürel- Ekonomik-sosyal Bir Olgu Olarak Tüketim
|
12 |
Tüketim Kültürü ve Tüketim Toplumu
|
13 |
Tüketim Kültürünün Temel bileşeni Olarak Reklam
|
14 |
Örnek Olay Çözümlemesi
|