Hafta | Konular |
1 |
Hiperaktivite Bozukluğunun (DEHB) Tanımı ve Özellikleri
|
2 |
Dikkat, Zekâ ve Yönetici İşlevler
|
3 |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu’nun Belirtileri ve Tipleri
|
4 |
Erken Çocukluk Döneminin Gelişim Özellikleri ve Erken
Çocuklukta Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
|
5 |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu’nun Nedenleri ve Oluşumundaki Risk Faktörleri
|
6 |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu’na Eşlik Eden Psikiyatrik Sorunlar
|
7 |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu’nun Çocukların Okul Başarısı, Sosyal ve Duygusal Yönleri
Üzerindeki Etkileri
|
8 |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan
Çocukların Eğitimi
|
9 |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Öğrenciler İçin Kaynaştırma Eğitimi
|
10 |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Öğrenciler İçin Eğitim ve Öğretimin Planlanması,
Uygulanması, Değerlendirilmesi ve Bireyselleştirilmiş Eğitim
Programı
|
11 |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Öğrenciler İçin Eğitim ve Öğretimin Planlanması,
Uygulanması, Değerlendirilmesi ve Bireyselleştirilmiş Eğitim
|
12 |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğunda Ekiple Öğretim
|
13 |
Dikkat Geliştirmeye Yönelik Etkinlik Örnekleri
|
14 |
Dikkat Geliştirmeye Yönelik Etkinlik Örnekleri
|