1 | Bireyselleştirilmiş eğitim planlarını tanımlar. |
2 | Bireyselleştirilmiş eğitim programlarında ekip çalışmaları hakkında bilgi verir. |
3 | Özel gereksinimli olan çocukları değerlendirir. |
4 | Özel gereksinimli çocukların var olan performans düzeyini belirler. |
10 | Uzun ve kısa dönemli amaçlar yazar. |
6 | Tüm ögeleri içerecek şekilde BEP hazırlar. |
7 | BEP’in izlenmesi ve değerlendirilmesi süreci hakkında bilgi verir. |
8 | Geçiş dönemindeki özel gereksinimli öğrencileri değerlendirir. |
9 | Geçiş dönemindeki özel gereksinimli öğrencilerin var olan performans düzeyini belirler. |
5 | Uzun ve kısa dönemli amaçlar yazar. |
11 | Tüm ögeleri içerecek şekilde bireyselleştirilmiş geçiş planı hazırlar. |
12 | Geçiş planının izlenmesi ve değerlendirilmesi süreci hakkında bilgi verir. |