Kaynaklar | Kaynak Dili |
Acarlar, F. ve Diken, Ö. (2019). Yetersizliği olan bireylerin dil ve iletişim becerilerinin desteklenmesi. Pegem Akademi. | Türkçe |
Diken, İ. H. (2018). Erken çocukluk döneminde dil becerilerini geliştirme. Eğiten Kitap. | Türkçe |
Aksu, A., Acarlar, F., Küntay, A., Maviş, İ., Sofu, H., Topbaş, S., Turan, F. ve Aktürk-Arı, B. (2019). Türkçe iletişim gelişimi envanteri el kitabı. Detay Yayıncılık. | Türkçe |
Downing, J. E., Hanreddy, A. and Peckham-Hardin, K. D. (2018). Teaching communication skills to students with severe disabilities. Ağır yetersizliği olan öğrencilere iletişim becerilerinin öğretimi. (Çev. Ed.: M. Melekoğlu). Nobel Yayıncılık. | Türkçe |
Ege, P. (2006). Farklı engel gruplarının iletişim özellikleri ve öğretmenlere öneriler. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 7(2), 1-23. | Türkçe |
Lynch-Barbera, M. & Rasmussen, T. (2017). Sözel davranış yaklaşımı. (Ed. B. Birkan). Agora Kitaplığı. | Türkçe |
Odluyurt, S., Tutuk, H. C., & Çavuşoğlu, T. (2018). Otizmli çocuklar ve alternatif destekleyici iletişim sistemleri: Alanyazın incelemesi. Elementary Education Online, 17(3), 1168-1189. | Türkçe |
Diken, Ö. (Ed.). (2022). Dil ve konuşma bozuklukları: Okul öncesinden okul dönemine sınıf ortamında destek sunma yolları. Pegem Akademi. | Türkçe |
Ingersoll, B. & Dvortcsak, A. (2019). Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara sosyal iletişim öğretimi. F. Acarlar (Çev. Ed.). Nobel. | Türkçe |
Uysal, E. M. & Saban-Dülger, Nur Seda (Ed.). (2021). Çocuğun dil serüveni: 0-6 yaşta iletişim ve dil becerileri. Nobel. | Türkçe |