1 | Öğrenme güçlüğü ile Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu kavramlarını tanımlar. |
2 | Öğrenme güçlüğü ile Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu olan öğrencilerin özelliklerini betimler. |
3 | Öğrenme güçlüğünün nedenlerini açıklar. |
4 | Öğrenme güçlüklerini sınıflandırır. |
5 | Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerde rastlanan okuma güçlüklerini açıklar. |
6 | Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerde rastlanan yazma güçlüklerini açıklar. |
7 | Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin matematik alanında yaşadıkları güçlükleri açıklar. |
8 | Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin tanılama sürecini betimler. |
9 | Tanılamada kullanılan eğitsel değerlendirme araçlarını betimler. |
10 | Öğrenme güçlüğü alanındaki bilimsel dayanaklı uygulamaları diğer uygulamalardan ayırt eder. |
11 | Özel yetenekli öğrencilerin özelliklerini betimler. |
12 | Özel yetenekli öğrencilerin tanılama süreçlerini betimler. |
13 | Özel yetenekli bireyleri sınıflandırır. |
14 | Özel yetenekli bireylere yönelik öğretimsel uyarlamaları açıklar. |