1 | Özel eğitimle ilgili temel kavramları tanımlar. |
2 | Özel eğitimin tarihçesini açıklar. |
3 | Özel gereksinimli bireylerin yaygınlık oranlarını ve sınıflandırılmasını açıklar. |
4 | Yetersizlik nedenlerini açıklar. |
5 | Özel eğitimde tarama, tanılama ve değerlendirme süreçlerini açıklar. |
6 | Bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlamanın basamaklarını betimler. |
7 | Kaynaştırma ve destek eğitim hizmetlerini açıklar. |
8 | Dil ve konuşma bozukluğu olan öğrencilerin özelliklerini ve eğitimlerini açıklar. |
9 | Fiziksel yetersizliği ve süreğen hastalığı olan öğrencilerin özelliklerini ve eğitimlerini açıklar. |
10 | Duygu ve davranış bozukluğu olan öğrencilerin özelliklerini ve eğitimlerini açıklar. |
11 | Çoklu yetersizliğe sahip olan öğrencilerin özelliklerini ve eğitimlerini açıklar. |
12 | Özel gereksinimli çocuğa sahip ailelerin özelliklerini betimler. |
13 | Özel gereksinimli çocuğa ve ailelerine yönelik tutumları açıklar. |