1 | İngiliz Dili Öğretiminde ders gereçleri tasarımı ve değerlendirilmesine yönelik teori ve ilkeleri (örn.: gereç seçimi, uyarlanması, geliştirilmesi ve değerlendirilmesi) açıklar.
|
2 | Ders kitabı kullanımına taraf ve karşıt olan temel görüşleri açıklar.
|
3 | Yöntem, yaklaşım ve ders kitabı hazırlama arasındaki ilişkiyi belirler.
|
4 | Ders araç ve gereçlerinin seçimi ile ilgili deneyim kazanır.
|
5 | Dil öğretimi için araç gereçleri uyarlar ve geliştirir.
|
6 | Öğrencinin dil yeterliliği, öğrenilebilirlik, kullanım kolaylığı, kültürel içerik, iletişimsel etkileşimin uygunluğu ve dil kullanımı bakımından dil öğretim materyallerini değerlendirir.
|
7 | Öğrencilerin birbirleriyle ve öğretmenle etkileşimde bulunmasına yardımcı olan gerçek dünyayı yansıtan otantik materyallerin seçimi konusunda deneyim kazanır.
|
8 | Kendi öğretme gereçlerini ve yardımcı gereçleri uygun yönteme, öğrenci seviyesine, ihtiyaçlarına ve mevcut okul ortamına göre tasarlar.
|
9 | Ders kitabı değerlendirme kriterlerini uygular.
|
10 | Ders kitabı değerlendirme kriterlerine ve güncel dil öğretim yöntemlerine göre dil öğretim malzemelerini değerlendirir.
|
11 | Dil öğretiminde kullanılabilecek materyalleri, değerlendirme kriterleri ve güncel dil öğretim yöntemleri ve öğrenci gereksinimlerine göre belirler ve seçer.
|