Hafta | Konular |
1 |
Grafik ve Animasyon Kavramları, Temel Grafik Bilgileri, Grafik-Animasyon İle İlgili Donanım Birimleri, Grafik ve Resim Dosyaları, Ses(Audio) Dosyaları, Video ve Hareketli Görüntü Dosyaları, Multimedya ve Web Sayfaları,
|
2 |
Macromedia Fireworks 8 - Genel Yapısı,Bitmap ve Vektörel Grafikler Arasındaki Farklar,
Macromedia Fireworks 8 - Araçlar Paneli, Renk Seviyeleri.
|
3 |
Vektörel Araçlara Giriş, Combine Path, Gradient Aracı, Pen Aracı, Çizgi Aracı. Katmanlara Giriş, Yeni Doküman Oluşturmak, Katman Oluşturmak, Düzenlemek, Kenarlı Dikdörtgen Oluşturmak, Otomatik Şekiller, Hizalama, Doku ve Gölge
|
4 |
Metinler Giriş, Metin Eklemek, Metin İthal Etmek, Metin Editörü, Metin Yumuşatma(Antialiase), Attach to Path İşlemi, Gelişmiş Özellikler.
|
5 |
İhraç Giriş, Tarayıcıda Önizleme, İhraç Etmek.
|
6 |
Flash Arayüzüne Giriş, Splash(Önkullanım) ekranı, Çalışma alanı, Dosya kaydetme, Sahne optimizasyonu. Paneller, Timeline (Zaman çizelgesi), Katmanlar, Seçenekler, Yardım içeriği, Filmin test edilmesi. Araçlar Paneli, Seçim ve çizim metotları, Vektörler ve Bitmaplar, Renkler, Araçlar ile çalışma, Kordinatlar, kılavuzlar, ızgara ve kenetlenme.
|
7 |
Grafik sembolü oluşturma, Maskeler, Kütüphane, Resim ithal etme, Hizalama. Flash 8 Metinlere Giriş, Metin aracının kullanılması, Statik metinler, Statik metinler eklemek, Dinamik metinler ve seçilebilirlik. Gömülü fontlar, Font özellikleri, Timeline (Zaman çizelgesi) efektleri.
|
8 |
Ara Sınav: (%50), Uygulama (%50), Kütüphane ve Sembollere Giriş, Animasyonlara Giriş,
|
9 |
Kütüphane ve Sembollere Giriş, Animasyonlara Giriş,
|
10 |
Ses ve Video Eklemek
|
11 |
Action Script İle Kodlama
|
12 |
Action Script İle Kodlama Döngüler, Metotlar ve Olaylar, Koşullu İfadeler
|
13 |
Flash İçeriğini Optimize Etme
|
14 |
Projelerin Değerlendirilmesi
|