Hafta | Konular |
1 |
Organik tarımın önemini kavrama
|
2 |
Organik üretimin denetlenmesinde yetkili kuruluşlar,
|
3 |
Kontrol ve sertifikasyon şartlarının kavranması
|
4 |
Organik ürünlerin pazarlanması ve bu konudaki kuralların bilinmesi
|
5 |
Organik tarım sürecini öğrenerek organik bitkisel üretim planlaması yapabilecek duruma getirmek
|
6 |
Tarımsal kaynakların sürdürülebilir yönetimi ve kullanımı için engel olan sorunları çözme
|
7 |
Organik tarıma yönelik politikaları ekonomik açıdan değerlendirebilme,
|
8 |
Tarımsal pazarlamanın ekonomik gelişmedeki önemi bilinmesi
|
9 |
Dünyada ve Ülkemizde Organik ürünlerin pazar yapısı
|
10 |
Dünya’da organik tarım ürünlerine yönelik pazarlama ve tüketim yapısın anlatılması
|
11 |
Avrupa’da organik tarım ürünlerine yönelik pazarlama ve tüketim yapısın anlatılması
|
12 |
Türkiye’de organik tarım ürünlerine yönelik pazarlama ve tüketim yapısın anlatılması
|
13 |
Organik Ürünlerde Tüketici Tercihleri ve Fiyat Oluşumu
|
14 |
Organik Ürünlerde Pazarlama Stratejileri
|