Hafta | Konular |
1 |
Halkla İlişkiler nedir? İletişim ve Halkla İlişkiler
|
2 |
Halkla İlişkiler-Reklam-Propaganda benzerlik ve farklılıkları
|
3 |
Halkla ilişkilerde kullanılan kavramlar
|
4 |
Halkla İlişkiler karması, duyurum,( basın bülteni, basın bildirisi, basın toplantısı, basın gezisi)
|
5 |
Kurumsal reklam ve türleri
|
6 |
Halkla İlişkilerin amaçları ve temel ilkeleri
|
7 |
Halkla İlişkilerin Tarihçesi
|
8 |
Ara sınav
|
9 |
Halkla İlişkiler Modelleri ( Basın ajansı/tanıtım modeli, Kamuyu bilgilendirme modeli ve temsilcileri)
|
10 |
Halkla İlişkiler Modelleri ( iki yönlü asimetrik model, iki yönlü simetrik model ve temsilcileri)
|
11 |
Türkiye'de halkla ilişkilerin gelişimi ve tarihçesi
|
12 |
Halkla ilişkilerde hedef kitle, hedef kitle belirleme nedenleri ve türleri
|
13 |
Halkla ilişkilerde kullanılan araştırma türleri
|
14 |
Halkla İlişkiler uzmanında bulunması gereken özellikler
|