YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ

Genel Bilgiler

Yönetim ve Organizasyon bölümü, Acil Durum ve Afet Yönetimi programı; acil durum ve afetler ile etkin bir şekilde baş etmek için ihtiyaç duyulacak bilgi ve beceriye sahip elemanlar yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Bu kapsamda öğrenciler, Acil Durum ve Afet Yönetimi programında; arama, kurtarma, itfaiyecilik, sağlık, yönetim vb. gibi alanlarda afet öncesinde temel teorik bilgilerin yanı sıra kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektörde istihdamını güçlendirecek uygulamalı dersler de yer almaktadır. Öğrencilerimizin mesleklerine tam anlamıyla hakim olabilmeleri için yaz dönemlerinde zorunlu staj programlarına devamları ile çalışma yaşamına henüz öğrencilik dönemlerinde hazır olmaları sağlanmaktadır. Meslek Yüksekokulumuz bünyesinde şuan aktif olarak Yönetim ve Organizasyon bölümü kapsamında Acil Durum ve Afet Yönetimi programı yer almaktadır.


Amaçlar

Yönetim ve Organizasyon bölümü, Acil Durum ve Afet Yönetimi programının temel amaçları; afet ve acil durum gibi olağanüstü hallerde gerekli bilgi, donanım ve beceriye sahip, mevcut olanakları en etkin şekilde kullanabilen, risk ve kriz yönetimini iyi yapabilen, bu alanda güncel gelişmeleri takip eden ve sürekli kendisini geliştiren mezunlar yetiştirmektir.


Programlar
451 ACİL DURUM VE AFET YÖNETİMİ

İletişim
GöreviAdı SoyadıTelFaksE-Posta
BÖLÜM BAŞKANIDr. Öğr. Üyesi NUR AYDIN  nuraydin@pau.edu.tr
BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISIÖğr. Gör. MEHMET KOZYEL  mkozyel@pau.edu.tr