Hafta | Konular |
1 |
Dersin içeriğinin anlatılması. Becerinin ve motor becerinin tanımlanması. Bir becerinin öğrenilmesinde rolü olan etmenler.
|
2 |
Becerilerin sınıflandırılması. Beceri yeteneğinin gelişiminde dikkat edilecek hususlar. Becerinin ön şartları. Motor öğrenme, gelişim evreleri ve fitness.
|
3 |
Yetenek, beceri ve bireysel ayrılık. Bellek, hatırlama ve unutma.
|
4 |
Sporda beceri, algılama ve öğrenme.
|
5 |
Beceri ve spor dallarının sınıflandırılması. Biomotor yetenekler. Spor becerilerini nasıl öğretebilirim
|
6 |
Sosyal beceri modelleri. Kuramsal modeler. Motor sosyal beceri modeli (Argyle, 1967).
|
7 |
1. ARA SINAV
|
8 |
Bilgi işlem yaklaşımı. Motor öğrenme teorileri.
|
9 |
Motor kontrol, motor kontrolde duyuşsal destek. Motor kontrol sistemleri, motor kontrolün boyutları.
|
10 |
İnsanda davranış becerisinin gelişmesi, davranış olgunlaşması, öğrenme ve yaş.
|
11 |
Psikolojik beceri antrenmanları.
|
12 |
İletişim becerileri. İletişimin üç boyutu. Çocuklarda iletişim ve sınıf kontrolü.
|
13 |
Spor dallarına göre beceri gelişimi ve oyun.
|
14 |
Çocuk ve spor.
|