Hafta | Konular |
1 |
Halkla ilişkilerin farklı tanımları ve tanımlardan çıkan sonuçlar,halkla ilişkilerin kapsamı.
|
2 |
Halkla ilişkilerin dünyada veTürkiye/de gelişimi.Halkla ilişkilerin gelişimine katkıda bulunan uygulamalar.
|
3 |
Halkla ilişkilerde insan faktörü,hedef kitleler ve önemi.
|
4 |
Halkla ilişkilerin reklam ve propaganda ile karşılaştırılması-ortak ve farklı yönleri-Reklam ve propaganda örnekleri.
|
5 |
Duyurum,pazarlama,satış promasyonu vb.kavramların açıklanması ve örneklendirimesi.
|
6 |
Halkla ilişkilerde uyulması gereken temel ilkeler
|
7 |
Kurumsal relamcılık,kurumsal reklamcılığın önemi,amaçları vehalkla ilişkiler ile karşılaştırılmrsI.
|
8 |
Halkla ilişkilerin faaliyet alanları,kurum dışı iletişim
Kurumsal halkla ilişkiler
Medya ile iletişim
Kamu ile iletişim.
|
9 |
ARA SINAV
|
10 |
Kurum içi iletişim,
Yönetici,çalışan ve ortaklşarla iletşimde uyulmasıgereken kurallar.Kurum içi iletişimin işlevleri.
|
11 |
Kurum içi iletişimde kullanılan araçlar,konuyla ilgili örnek uygulamalar.
|
12 |
Örgüt kültürü,örgüt kültürünün unsurları ve özellikleri.
|
13 |
Kurumsal kimlik,kurumsal kimliğin amaçları ve yararları.
|
14 |
Halkla ilişkiler çalışmalarında izlenecekyol veörnek çalışmaların gösterilmesi.
|