Hafta | Konular |
1 |
Satış yönetimine giriş
|
2 |
Satış fonksiyonu ve multi-satış kanalları
|
3 |
Liderlik ve satış icra / Etik, hukuk ve satış liderliği
|
4 |
Business-to-Business (B2B) satış ve müşteri ilişkileri yönetimi
|
5 |
Bilgi teknolojileri yararlanma
|
6 |
Tasarımı ve satış gücü organizasyon
|
7 |
Ara sınav
|
8 |
İşe alım ve doğru satış temsilcileri seçme / Eğitim ve satış gücü geliştirme
|
9 |
Denetleme, yönetme ve satış elemanlarının bireysel ve takımlar olarak yönetmek
|
10 |
Hedeflerin belirlenmesive satış gücü performansı yönetimi
|
11 |
Satış temsilcileri motive etmek ve ödüllendirmek
|
12 |
Müşteri bilgilerini bilgiye çevirmek
|
13 |
Satış gücü performansını ve onu oluşturan insanlar değerlendirilmesi
|
14 |
Bir firmanın satış performansı etkileyen iç ve dış kültürel kuvvetleri
|