Hafta | Konular |
1 |
Önbüro bölümünün konaklama işletmesi içerisindeki yeri, işletmenin diğer bölümleri ile ilişkileri,
|
2 |
konaklama işletmeleri açısından yönetim fonksiyonları, önüroda yönetim fonksiyonları
|
3 |
önbüronun kendi iç bölümleriyle ilişkileri, önbüronun diğer departmanlarla ilişkileri
|
4 |
konaklama işletmelerinde müşteri döngüsü müşteri c-in/ c-out işlemleri (münferit-grup)
|
5 |
konaklama işletmelerinde müşteri döngüsümüşteri c-in/ c-out işlemleri (münferit-grup)
|
6 |
rezervasyon geliş şekilleri, rezervasyon kabul süreci
|
7 |
rezervasyon geliş şekilleri, rezervasyon kabul süreci
|
8 |
rezervasyon takip, voucher çeşitleri, rezervation chart rezervasyon durum analizi, forecast teknikleri
|
9 |
rezervasyon takip, voucher çeşitleri, rezervation chart rezervasyon durum analizi, forecast teknikleri
|
10 |
rezervasyon takip, voucher çeşitleri, rezervation chart rezervasyon durum analizi, forecast teknikleri
|
11 |
oda satış ve teknikleri, oda tipleri, oda satışlarında özel durumlar
|
12 |
müşteri hesapları ve çeşitleri, ödeme şekilleri, dikkat edilmesi gerekenler
|
13 |
müşteri hesapları ve çeşitleri, ödeme şekilleri, dikkat edilmesi gerekenler
|
14 |
otomasyon sistemleri
|