Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
BUSI 434ULUSLARARASI PAZARLAMA - II3 + 06. Yarıyıl5

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Bu ders uluslararası pazarlama yönetimini öğretmeyi amaçlamaktadır.
Ders İçeriği Uluslararası ürün politikası, fiyatlandırma, reklam, dağıtım ve promosyon.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Pazarlamacıların küresel ürün planlama sürecinde kullanabilecekleri beş stratejik alternatifi listeleyin.
2Küresel pazarlarda ürünlerin fiyatlandırılmasına ilişkin kararları etkileyen farklı fiyatlandırma stratejilerini ve hedeflerini tanımlayabilecektir.
3Dünyanın çeşitli yerlerinde bulunan farklı perakende operasyon kategorilerini tanımlamak.
4Kilit reklam ajansı personelini tanımlamak ve küresel reklamdaki rollerini açıklamak.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
Derslerin program öğrenme kazanımına katkısı girilmemiş.

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)13339
Ödevler11010
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11313
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12626
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






130

5
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları