Gün geçtikçe artan rekabet, işletmelerin satış, halkla ilişkiler ve pazarlama faaliyetlerine gereken önemi vermelerini zorunlu kılmıştır. İşletmelerin veya kamu kurum ve kuruluşların rekabette farklı bir konuma gelmeleri için halkla ilişkiler ve pazarlamanın doğru bir şekilde uygulanmasıyla mümkündür. Bir ürün ve hizmeti üretmek kadar, üretilen ürün veya hizmetin doğru müşterilere doğru bir şekilde sunulması, müşteriyle iyi ilişkiler geliştirme, kurum imajı yaratma gibi konular oldukça büyük önem arz etmektedir. Pazarlama bölümü mal veya hizmet üreten perakendecilerin veya üreticilerin ihtiyaç duyduğu pazarlama, satış, halkla ilişkiler departmanlarında çalışabilecek nitelikli elemanlar yetiştirmeyi hedeflemektedir.
Pazarlama ve halkla ilişkiler alanında gelişen ve değişen dünyaya ayak uydurabilen, toplumsal konulara duyarlı, iletişim becerisi yüksek, yaratıcı, eleştirel ve çözüm üretebilen bakış açılarına sahip, özel sektörde satış, pazarlama alanında veya reklam ajanslarında çalışabilecek nitelikte geleceğin aranan elemanlarını yetiştirmektir. Programda yeni nesil ve sürekli değişen dijital pazarlama uygulamalarının önemi vurgulanarak, öğrencilerimizin bu alanlara yönelmesi için dijital pazarlama içerikli temel pazarlama eğitimi ve yol haritası da verilmektedir. Öğrencilerimizin, satış ve pazarlama alanında dört yarı yıllık bir yüksek öğretim sonucunda iş hayatına daha kısa sürede hazır hale getirilmesini, pazarlama alt yapısıyla da yeni nesil işlerde daha başarılı olmaları hedeflenmektedir.