Ders Adı | Z/S | PY 01 | PY 02 | PY 03 | PY 04 | PY 05 | PY 06 | PY 07 | PY 08 | PY 09 | PY 10 | PY 11 | PY 12 | PY 13 | PY 14 | PY 15 |
AİLE DİNAMİKLERİ VE AİLE DANIŞMANLIĞI SÜREÇLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | | |
BİLİM VE TOPLUM, BİLİMİN TOPLUM ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ (BİLİM-TOPLUM-TEKNOLOJİ VE ÇEVRE İLİŞKİSİ) | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÇOCUK, AİLE VE İLETİŞİM | S | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * | |
EĞİTİM İSTATİSTİĞİ | S | | * | * | * | * | | * | | * | * | * | * | * | * | * |
EĞİTİMDE BİREYSEL FARKLILIK ÇALIŞMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
EĞİTİMDE MOTİVASYON | S | | | | | | | | | | | | | | | |
EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDEKİ MATEMATİK VE FEN EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR | S | * | * | | * | * | | | * | * | * | | * | * | | |
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE DEĞERLENDİRME | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ERKEN ÇOCUKLUKTA DIŞ MEKANDA EĞİTİM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ERKEN ÇOCUKLUKTA EĞİTİM DURUMU PLANLAMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | | * |
ERKEN ÇOCUKLUKTA NİTEL ARAŞTIRMALAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN EĞİTİMDE KAVRAM YANILGILARI | S | * | * | | * | * | * | | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN EĞİTİMİ VE DENEYSEL ÇALIŞMALAR | S | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * | * |
FEN EĞİTİMİNDE ARGÜMANTASYON | S | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * | * |
FEN EĞİTİMİNDE GELENEKSEL VE ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN EĞİTİMİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TEKNOLOJİ DESTEKLİ MATERYAL TASARLAMA | S | | | | | | | | | | | | | | | |
FEN EĞİTİMİNDE META ANALİZ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRENME ORTAMLARI TASARIMI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN EĞİTİMİNDE YAPILANDIRMACILIK VE ÖĞRETİM TASARIMLARI | S | | | | | | | | | | | | | | | |
FEN EĞİTİMİNDE YARATICILIK | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN EĞİTİMİNİN GELİŞİMİ VE FELSEFESİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN VE TEKNOLOJİ BİLGİSİ EĞİTİMİNDE LABORATUAR PROJELERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
FEN VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİNDE KAVRAMSAL DEĞİŞİM YÖNTEMLERİ | S | | | | | | | | | | | | | | | |
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNDE BİYOLOJİ KAVRAMLARININ YAPILANDIRILMASI | S | * | * | * | * | * | * | | | * | * | * | | | | |
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNDE KİMYA KAVRAMLARININ YAPILANDIRILMASI | S | * | * | * | * | * | | | | * | * | | | | | |
FİZİK KURAMLARININ TEMEL KAVRAMLARINA BAKIŞ | S | * | * | * | * | | | | * | * | | | | | | |
GELİŞİM VE ÖĞRENMEDE BİREYSEL FARKLILIKLAR | S | | | | | | | | | | | | | | | |
İLKÖĞRETİMDE FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI (4.-5. SINIF | S | * | * | * | * | * | * | * | | | * | * | * | * | * | * |
İLKÖĞRETİMDE FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI (6.-8. SINIF) | S | * | * | * | * | * | * | | | | | * | * | | | |
İLKÖĞRETİMDE GEOMETRİ VE ÖLÇME KAVRAMLARININ YAPILANDIRILMASI | S | * | * | * | * | | | | | * | * | * | | | | * |
İLKÖĞRETİMDE HAYAT BİLGİSİ PROGRAMI GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İLKÖĞRETİMDE İLK OKUMA VE YAZMA PROGRAMI GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İLKÖĞRETİMDE MATEMATİK PROGRAMI GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI (1-5. SINIF) | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İLKÖĞRETİMDE MATEMATİK PROGRAMI GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI (6.-8. SINIF) | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İLKÖĞRETİMDE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ PROGRAMI GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İLKÖĞRETİMDE ÖĞRENME VE ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İLKÖĞRETİMDE SAYILAR VE CEBİR KAVRAMLARININ YAPILANDIRILMASI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İLKÖĞRETİMDE SOSYAL BİLGİLER PROGRAMI GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI (4.-5.SINIF) | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İLKÖĞRETİMDE SOSYAL BİLGİLER PROGRAMI GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI (6.-8. SINIF) | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | * |
İLKÖĞRETİMDE TÜRKÇE PROGRAMI GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI (1.-5. SINIF | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İLKÖĞRETİMDE VERİ VE OLASILIK KAVRAMLARININ YAPILANDIRILMASI | S | * | * | | * | | | | * | * | * | | | * | | * |
İNFORMAL ÖĞRENME ORTAMLARINDA FEN EĞİTİMİNE ÖĞRETİMİ UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİNDE YENİ YÖNELİMLER | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
KARŞILAŞTIRMALI İLKÖĞRETİM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
KİMYASAL HESAPLAMALAR VE MOLEKÜLER MODELLEME | S | | | | | | | | | | | | | | | |
MATEMATİK EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARININ ELEŞTİREL ANALİZİ | S | | * | | * | | | | | | * | | * | | | |
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR PROGRAMLAMA VE UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * |
MATEMATİKSEL DÜŞÜNME VE ÖĞRENME ÜZERİNE TEORİLER VE ARAŞTIRMALAR | S | * | * | | | | | | * | | | | * | | | * |
MATEMATİKSEL DÜŞÜNME VE PROBLEM ÇÖZME | S | * | * | | | | | | * | | | | | * | | * |
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE DIŞ MEKANDA EĞİTİM | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE KÜLTÜREL ÇALIŞMALAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ | S | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * | * |
ÖĞRENME VE MOTİVASYON | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE GÜNCEL UYGULAMALAR | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * |
PROBLEME DAYALI FEN ÖĞRETİMİ | S | * | * | | * | * | * | | * | * | * | * | * | * | * | * |
SOSYAL BİLİMLERDE ARAZİ ARAŞTIRMASI VE UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | |
SOSYAL VE DUYGUSAL GELİŞİM ALANLARINDAKİ OKUL ÖNCESİ DÖNEM ARAŞTIRMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TEZ ÖNERİSİ HAZIRLAMA | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRK EĞİTİMİNİN MODERNLEŞME TARİHİ | S | * | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ALANINDA YAPILAN BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ | S | | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR | S | | | | | | | | | | | | | | | |
TÜRKİYE’DE EĞİTİM POLİTİKALARI VE UYGULAMALARI | S | * | * | * | * | * | * | * | | | * | * | | | * | * |
TÜRKİYE’DE EĞİTİM REFORMLARI | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * |
TÜRKİYE’DE TOPLUMSAL FARKLILAŞMA, BÜTÜNLEŞME VE EĞİTİME ETKİLERİ | S | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | * | | * |
YETERLİK SINAVINA HAZIRLIK | S | * | * | * | * | * | * | | * | * | * | * | * | * | * | * |