1 | İngiliz Dili Öğretimi ders gereçleri tasarımına yönelik teori ve ilkeleri (örn.: gereç seçimi, uyarlanması, geliştirilmesi ve değerlendirilmesi) açıklayabilir.
|
2 | Ders kitabı kullanımına taraf ve karşıt olan temel görüşleri açıklayabilir.
|
3 | Yöntem, yaklaşım ve ders kitabı hazırlama arasındaki ilişkiyi belirleyebilir.
|
4 | Ders araç ve gereçlerinin seçimi ile ilgili deneyim kazanır.
|
5 | Dil öğretimi için araç - gereçleri uyarlar ve geliştirir.
|
6 | Öğrencinin dil yeterliliği, öğrenilebilirlik, kullanım kolaylığı, kültürel içerik, iletişimsel etkileşimin uygunluğu ve dil kullanımı bakımından dil öğretim materyallerini değerlendirir.
|
7 | Öğrencilerin birbirleriyle ve öğretmenle etkileşimde bulunmasına yardımcı olan otantik ve gerçek dünyayı yansıtan materyallerin seçimi konusunda deneyim kazanır.
They gain experience in the selection of authentic materials reflecting the real life situations which help the learners in their communication with their peers and teacher.
|
8 | Kendi ders malzemelerini uygun yönteme, öğrenci seviyesine, ihtiyaçlarına ve mevcut okul ortamına göre tasarlar.
|
9 | Ders kitabı değerlendirme kriterlerini uygular.
|
10 | Dil öğretiminde kullanılabilecek materyalleri, değerlendirme kriterleri ve güncel dil öğretim yöntemleri ve öğrenci gereksinimlerine göre belirler ve seçer.
|